De ce protestele sint inutile si chiar penibile

Inutile:
1. Cit timp nu sint violente, protestele sint exact ca si petitiile. Nimeni si nimic (nici o lege macar) nu-i obliga pe mafiotii psihopati aflati la putere sa le ia in considerare.
2. Protestele violente vor fi intotdeauna infrinte de violenta celor ce detin monopolul pe violenta (si arme, in cazul tarii noastre). Cine sint aceia? Ati ghicit: mafiotii psihopati aflati la putere.
3. Prin protest oamenii isi imagineaza ca aduc la cunostinta liderilor un anumit lucru pe care acestia nu il cunosc. Singurul lucru pe care liderii nu il cunosc suficient este gradul de suportabilitate al maselor, iar prin protest acest grad le este facut cunoscut, influentind astfel o noua strategie de exploatare/manipulare (pe asta se bazeaza fundatia lui Soros, de exemplu).
Penibile:
1. Un protest este prin definitie exprimarea unor frustrari, adica din start recunosti ca te afli pe o pozitie inferioara (superiorii conduc, dicteaza, iau decizii si le aplica, in timp ce inferiorii executa si suporta umplindu-se de frustrari)
2. Pancartele cu ”Vrem cutare sau cutare lucru” sint cersetorie curata la adresa unor stapini care se afla in pozitia de a da ceva ce maselor le lipseste, deci practic prin protest recunosti lipsa democratiei reale (puterea poporului de a decide).
S-a dovedit ca pina si masa critica este un concept irelevant in protestele din Spania sau Egipt, unde s-au strins milioane de oameni.

Solutii (dupa parerea mea):
1. Puterea exemplului! Vrei sa Demonstrezi? Atunci Demonstreaza lumii prin fapte concrete ce ai de zis. De exemplu poti demonstra lumii ca te poti descurca si in afara Sistemului, printr-o gospodarie/comunitate off-the-grid.
2. Vocifereaza… oriunde si oricum (nu doar sonor, in strada). Vorbeste cu prietenii, comunica, scrie, organizeaza conferinte si workshop-uri, transmite si altora informatiile pe care le stii intr-o forma rationala si argumentata.
3. Mesaj pozitiv (nu ”Jos cutare!”). Daca nu te multumeste ceva/cineva inseamna ca ai un termen de comparatie. Arata-le si altora alternativa ta!
4. Ia o pauza! Care sint Cauzele reale ale frustrarilor tale, de unde vine sursa raului? Studiaza! Vei fi mirat de ceea ce vei descoperi daca iti aloci timp de gindire!
5. Orice protest este teoretic cu atit mai eficient cu cit participa mai multi oameni. Cauta puncte comune cu ceilalti pe baza carora sa va solidarizati. Unde-s multi puterea creste (inclusiv puterea mintii).
6. Lasa orgoliile la o parte! Nu esti cu nimic mai bun decit altii ca tu ai iesit in strada sa-ti spargi plaminii inutil. Nimeni nu-ti va ridica statuie ca ai luat amenda sau ai fost batut de jandarmi. Fii inteligent si nu-ti uita scopul: schimbare prin solidaritate, ratiune si intelegere.

Published in: on 30 septembrie, 2015 at 1:11 pm  Lasă un comentariu  

Cu Allah inainte!

Pentru un ateu/agnostic, cresterea numarului de musulmani in Europa nu poate sa produca decit ingrijorare!
Pe linga faptul ca Islamul este cea mai intoleranta religie la adresa ateilor, este si cea mai conservatoare. Aparent mentalitatea islamistilor nu a evoluat deloc din Evul Mediu, de cind a murit Mahomed. Islamistii, asa cum faceau crestinii pe la sfirsitul evului mediu, inca se omoara intre ei pe motive de schisma religioasa (siitii si sunitii de ex.).
Chiar daca exista factiuni moderate, fundamentalismul islamic si-a facut aparitia constant de-a lungul istoriei. Chiar daca nu esti fundamentalist, ca islamist vei pierde cel putin o ora pe zi in ritualuri religioase iar, mai important, viata ta va fi dependenta de dogma! Spre deosebire de un crestin, care isi permite anumite derapaje de la dogma, derapaje pentru care popii nostri ofera darnici iertarea contra unei „mici” sume de bani, la islamisti nu ai voie sa gresesti. Ori te conformezi, ori nu esti islamist. Depinde doar cit de fundamentalista e factiunea in care te afli.
(La musulmani nu exista cler institutionalizat, deci o insititutie care sa regleze dogma si aplicarea ei. La musulmani comunitatea credinciosilor isi alege imamul, care face si spune apoi ce doreste si crede.)
Problema islamizarii Europei (care brusc nu mi se mai pare o utopie) este reala si infricosatoare, datorita fumului mintii asternut peste creierele religioase si a dogmei nemiloase (care incalca chiar si drepturile omului). Nu-mi pot da seama inca cui ii va folosi o viitoare islamizare…
Cert este ca mica invazie musulmana la care asistam va duce automat la exacerbarea sentimentelor religioase ale crestinilor. Credinta lor se va intari sub asaltul cultului islamic, asa cum a fost si pe vremuri.
O populatie indoctrinata cu religie va fi mai usor de controlat, fie ca e musulmana, fie ca e crestina. Iar intr-un mediu cu multi musulmani, ateii/agnosticii vor fi redusi la tacere (pentru a nu incalca demnitatea credintei unora, cica).
In concluzie, nu am de ce sa fiu incintat ca Europa primeste musulmani. Ca si liber-cugatator nu vad absolut nimic bun in asta! Ramin la parerea ca acest exod NU trebuia sa se intimple, in special cauzele care au dus la el si ca directia in care se indreapta toata treaba asta e complet gresita. Multiculturalism nu inseamna contopirea unei civilizatii net inferioare ca mentalitate (sau barbara, cum o numea Djuvara), o civilizatie prin excelenta dezechilibrata si ofensiva, cu o civilizatie putin mai evoluata dar profund instabila, aflata in plin proces de transformare.
De ce spun ca musulmanii sint ofensivi? Pentru ca pina acum nu am dovada ca ei sint pregatiti sa accepte alte religii (sau non-religii). Pina acum stiu doar ca un musulman considera ca religia lui e cea mai buna posibil, ca Saria e legea suprema si ca restul sint niste fiinte inferioare si debusolate, demne de mila sau numai bune de macelarit. Mi se pare ca exista o diferenta subtila intre modul de perceptie al unui crestin vis-a-vis de alta religie (de multe ori cu simpatie sau curiozitate) si modul de perceptie al unui musulman. Ceva imi spune ca la musulmani e suficient sa se stringa in numar mare pentru a incerca apoi sa-si impuna credinta. Faptul ca stapinii de saormerii de la noi inca nu fac scandal este datorat doar numarului extrem de mic.
Djihadul (razboiul sfint) face parte din Saria. In Coran scrie clar:
„Deci nu fiti slabi si nu chemati la pace cind sinteti voi deasupra, caci Dumnezeu este cu voi si nu va insala pentru faptele voastre.” sura XLII, 37.
Probabil ca in unele tari islamice nu se produce epurarea totala doar de frica sanctiunilor internationale. S-ar putea totusi sa ma insel…
Oricum dictaturile socialiste au fost exact ce trebuia pentru ca aceste tari sa poata evolua. Au dovedit-o, inclusiv in Turcia lui Ataturk (desi se spune ca Ataturk ar fi gasit o cale intre capitalism si socialism).
In febra occidentului neo-liberal de a scapa de orice remanenta socialista si de a pune mina pe resurse, ne-am resuscitat cel mai puternic inamic: islamul!

Published in: on 11 septembrie, 2015 at 10:13 pm  Comments (1)  

Allah cu mila

Tot vad agitatie pe motivul imigrantilor, in general mostre de intoleranta maxima la adresa unora sau a altora. Aia de se dau mari toleranti ii scuipa pe aia anti-imigranti, care la rindul lor ii scuipa pe imigranti.
Toate pigmentate cu aroma daco-romaneasca sau marxist-internationalista.
Si asa dezbinarea e maxima si posibilitatea de capete sparte si gloante in ceafa creste. Ratiunea lipseste de la apel!
Sincer sa fiu, mie mi se rupe cine e anti-imigrant din lista mea sau cine nu e. Citesc cu un zimbet retinut isterii din ambele parti si n-am de gind sa scot pe nimeni din lista, ba chiar astept cu nerabdare sa ma intilnesc la o bere cu unii dintre cunoscuti ce au pareri fundamental diferite (pacat ca nu pot bea cu toti in acelasi timp).
Eu mi-am mai expus parerea in aceasta privinta: datorita Sistemului eminamente cretin in care se balaceste UE/SUA (neo-liberalism, neo-colonialism) era de asteptat sa se intimple asta. Sacalii capitalisti care ne conduc nu pot face o tara (a se citi imperiu) sa prospere decit furind resurse umane si materiale din alte tari. Eu, ca o oaie netrebnica ce ma aflu, fara nici o posibilitate sa influentez in vreun fel Sistemul (datorita imbecilitatii celorlalte oi care au impresia ca voteaza tot timpul rele mai mici) nu pot decit sa asist siderat la efectele inerente.
Unul dintre efectele politicii SUA/UE este radicalizarea nenorocitilor care au avut ghinionul sa fie indoctrinati cu Islam. Al doilea efect este cel al exodului acestor nenorociti.
Ca parere personala, refuz sa cred ca actualii conducatori ai lumii, actualele Elite, sint atit de incompetente, atit de stupide si patetice, incit sa fi ajuns la aceasta situatie din greseala. Chiar refuz sa cred asta, in ciuda tuturor evidentelor!
Parerea mea este ca aceste rezultate politice si sociale au fost prevazute si urmarite de foarte mult timp, cu un anumit scop. Eu cred ca acel scop este, in esenta, destabilizarea si militarizarea planetei si crearea unui imperiu fascist global condus de un Guvern elitist Mondial. Mai multe informatii obtinute din surse diferite pe parcursul mai multor ani ma fac sa banuiesc acest lucru. Dar… s-ar putea sa gresesc iar Elitele sa fie la nivelul de inteligenta/ratiune al unui paznic de aprozar. (In ambele cazuri situatia e trista!)
Deci practic cum se defineste criza imigrantilor, in opinia mea: un exod masiv programat de populatie indoctrinata si infricosata, aruncata peste capul altei populatii manipulate si infricosate. (Teoretic se urmareste reducerea ambelor populatii, pe viitor.) Rezultatul va fi un conflict inerent din care va cistiga… al treilea, adica Elitele ce vor aduce ”solutiile salvatoare” – armata globala NATO care va rezolva lucrurile in stilu-i deja caracteristic, adica un macel prelungit care in loc sa rezolve probleme, creeaza probleme.
Cum spuneam ambele tabere, nationaliste sau globaliste, deja s-au inflamat. Balele ambelor vor da pe dinafara, vor incepe sa se muste intre ele, aducind astfel instabilitatea mult visata de orice conducator totalitar.
Ca sa fiu mai clar: problema pro-emigranti/anti-emigranti e complet falsa! Cei pro-emigranti nu inteleg ca acest exod putea fi prevenit iar emigrantilor le era mai bine in tarile de bastina, acolo unde au stat pina sa fie alungati de situatie.
Cei anti-emigranti nu inteleg ca pentru a scapa de emigranti e suficient sa indeparteze cauza, adica tocmai acel Razboi pentru Resurse.
Din punctul meu de vedere, consider ca Europa si-a copt-o singura, prin alianta ei bolnavicioasa cu sceleratii SUA. Mai consider si ca Islamul e potential cea mai periculoasa religie vis-a-vis de drepturile fundamentale ale omului si ca natiunile europene ar fi putut profita de acest exod pentru a-i reeduca pe nenorociti. Doar ca aceasta reeducare e imposibila acum, la cit e de imatur sistemul educational occidental (sa nu mai spun de cel romanesc).
Deci Dumnezeu(Allah) cu mila! Ca oi oricum sint in exces…

Published in: on 10 septembrie, 2015 at 8:21 am  Comments (1)  

Serviciul de Informatii

Se pare ca postarile mele stirnesc tot mai multe zimbete ironice. Sint din ce in ce mai mult considerat un ciudat conspirationist cu anumite idei fixe si neargumentate sau argumentate insuficient.
Ultima parte, cu insuficienta argumentatiei mi-o asum din anumite puncte de vedere. In primul rind, nu am timp sa postez de fiecare data sursele din care ma informez. Ar iesi postari extrem de lungi si elaborate. In al doilea rind, exista informatii la care pur si simplu omul de rind nu poate avea acces, deci tot ce ii ramine e sa faca deductii logice, pe baza informatiilor pe care le detine. In general eu prezint in postarile mele un fir logic, destul de usor de urmat. Problema sta in informatiile detinute, de aceea m-am hotarit sa fac o scurta lista cu sursele mele principale din care m-am inspirat pina acum.
Las la latitudinea voastra studierea acestor surse, aprecierea lor si a persoanei mele pe viitor.

Carti publicate in Romania:
Daniel Estulin (jurnalist de investigatie) – Clubul Bilderberg
Christian Jacq (cel mai important egiptolog francez) – Francmasoneria Istorie si Initiere
Oswald Wirth (francmason venerat) – Francmasoneria pe intelesul adeptilor sai
Cristian Tiberiu Popescu (istoric) – Templierii Istorie si mistere
Steven Sora (cercetator independent) – Conducatorii Americii si societatile secrete
(Cartea lui Sora e singura pe care as incadra-o partial la capitolul senzational/conspiratii.)

Site-uri OFICIALE ale unor institutii OFICIALE:
Clubul Bilderberg, initiatorii Uniunii Europene (adunarea Elitelor politice, economice, mass-media, militare SUA+UE):
http://www.bilderbergmeetings.org/index.php

Council on Foreign Relations, contine multi oameni ai aparatului de Stat SUA (think-tank al Elitelor politice, economice, mass-media, militare din SUA)
http://www.cfr.org/

The Trilateral Commission (think-tank al Elitelor politice, economice, militare al SUA/UE/Japonia)
http://trilateral.org/

Rand Corporation (corporatie americana ce studiaza inginerii sociale, tehnici de manipulare si control, avind contracte cu guvernul SUA)
http://www.rand.org/

(Putem regasi multe nume comune sau legaturi in toate cele 4 organisme de mai sus, inclusiv printre fondatori.)

Articole pe Wikipedia despre cele mai influente familii din lume (pot fi completate cu articole din mass-media oficiala, cum ar fi Jewish Encyclopedia, in cazul lui Rotschild):
Familia Rotschild – evrei sionisti, sponsori ai statului Israel, considerati cei mai bogati oameni de pe Terra. Participa inclusiv la intrunirile Bilderberg prin sotul fiicei baronului.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family

Familia Rockefeller – baptisti, adepti ai darwinismului social, cofondatori CFR, fondatori Comisia Trilaterala, membri marcanti Bilderberg, implicati in crearea ONU si a altor zeci de institutii internationale.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rockefeller_family

Recomand seria de articole scrisa pe tema ingineriilor sociale, in Adevarul, de Cristian Unteanu (ziarist+mason):
http://adevarul.ro/…/noii-illuminati-mecanismele…/index.html

Sute de articole de pe internet din ziare oficiale precum:
(centru-stinga)
http://www.theguardian.com/international
(dreapta)
http://www.huffingtonpost.com/

+presa oficiala romaneasca.

Mi-ar placea mult sa avem discutii argumentate pe aceste teme, ce credeti voi, ce ati citit voi. Din pacate daca nu doriti sa cititi nici macar mass-media oficiala sau site-uri oficiale, imi este frica ca orice dialog se va lovi de zimbete sceptice dintr-o parte sau alta…
Si tineti minte: Adevarul nu este intotdeauna comod (si nu ma refer la ziar acum)!

Published in: on 10 septembrie, 2015 at 8:20 am  Lasă un comentariu  

Acum doi ani…

Toata lumea din lista de prieteni posteaza despre cit de frumos a fost acum doi ani la proteste.
Nu am de gind sa-i contrazic, pentru ca in acele momente s-a facut simtita un fel de ”normalitate” de care avem toti nevoie. Acea solidaritate in spiritul unei idei bune, acea Activitate (pentru ca am fost Activi, nu pasivi) a fost pe cit de sublima, pe atit de trecatoare.
Insa ce se intimpla acum? Practic de cind s-au terminat protestele, eu incerc sa explic lumii… ce fain a fost la ele. Mai mult, incerc sa prezint lumii modul in care vad eu lucrurile, in speranta ca le vor vedea si ei la fel si astfel vom reitera acel sentiment sublim de Unitate (si utilitate) din toamna lui 2013. Poate chiar vom obtine si ceva rezultate mai vizibile pe plan politic si economic.
Mi-am dat recent seama ca totul e in van! Oamenii care n-au fost la proteste nu vor stii niciodata cum a fost la proteste iar oamenii care nu gindesc ca mine au mii si mii de motive sa nu gindeasca la fel ca mine.
In primul rind eu nu am ajuns sa gindesc intr-un anume fel sau sa simt ceva anume pentru ca altcineva mi-ar fi zis sa gindesc sau sa simt asa. Ci pentru ca am trait si am simtit niste lucruri pe pielea mea, lucruri pe care le-am judecat cu creierul meu. Altii traiesc altfel si au alt creier.
In al doilea rind nici macar eu nu sint convins ca detin Adevarul sau macar o parte din el. Pe masura ce trece timpul imi dau seama ca stiu din ce in ce mai putin, de fapt. Si asta cred ca ar trebui sa fie o masura a intelepciunii!
Ce planuri de viitor am, la acest ceas de bilant?
1. Sa-mi perfectionez modul de actiune conform modului de gindire. Sa fiu in continuare Activ! De exemplu ieri am asteptat pentru prima oara cu pungile de gunoi reciclabil in holul apartamentului, sa se goleasca containerele dimineata. Pina ieri, daca era plin containerul cu reciclabile, aruncam reciclabilele la gunoi degradabil, injurind Sistemul. Cred ca e mai bine sa ne mulam la Sistem si sa facem cit de bine putem in cadrul lui, aducind astfel Schimbarea! Sistemul sintem noi! Apropo, la urmatoarea sedinta de bloc voi insista sa se mai adauge o pubela pentru reciclabile.
2. Sa ma folosesc mai bine de ceea ce ne-au oferit aceste proteste, un lucru de multe ori trecut cu vederea: contactele! Protestele i-au apropiat pe oamenii cu aceleasi idei si preocupari. E important sa stim unii de altii, chiar daca am avut fiecare asteptari mari de la ceilalti si nu am stiut sa apreciem momentul. Nimic nu e mai important decit sa nu fim dezbinati (asa cum din pacate sintem acum). Din fericire pastrez contactul cu cel putin zece persoane pe care le-am cunoscut atunci, persoane care sper ca pastreaza si ele contacte cu altii!
3. Sa-mi continui actiunea de informare voluntara pe care o fac, dar fara sperante si nervi inutili. Fiecare e liber sa-si aleaga calea in viata, DAR fiecare ar trebui sa Gindeasca si sa caute Informatii cit mai corecte. Prin ”gindire” eu inteleg Ratiune pura, deci voi continuna sa prezint lumii interesate modul meu de a rationa si informatiile pe care le detin. Nu o fac cu un scop profund altruist ci as fi interesat in primul rind de schimb de informatii, pentru o eventuala evolutie personala.
Acestea fiind zise, da, sper sa aveti dreptate dragi prieteni: protestele din 2013 sa fi fost doar inceputul!

Published in: on 2 septembrie, 2015 at 9:22 pm  Lasă un comentariu