Despre femei… din nou

Probabil ce am sa scriu acum nu va face placere multora, dar efectiv nu mai pot sa tac!
De citeva zile ma framint, dupa ce am urmarit clipul lui Black Pigeon Speaks, despre femei (e pe YouTube – Why women destroy nations). Am aflat lucruri pe care pur si simplu nu cred ca mi-as fi dorit sa le aflu! Am cautat in disperare site-uri care sa demaste acel clip… si n-am prea gasit.
Singura chestie pe care am putut-o gasi a fost un articol de pe RationalWiki, in care BPS este catalogat drept alt-right si se spune ca argumentul cum ca 40% dintre femei au orgasm cind sint violate este dovedit fals.
Nu am gasit dovada, in schimb am gasit forumuri de ajutor psihologic pentru femeile violate care au avut orgasm si care aveau un sentiment oribil de culpabilitate.
Din nefericire (o spun cu toata sinceritatea) acel clip reflecta aproape exact concluziile mele despre, nu stiu cum sa ma mai exprim, ca sint oripilat, „regnul feminin”.
Sa o luam cu inceputul:
1. Tipul afirma ca femeile prin definitie nu participa la coeziunea tribului. In goana lor dupa masculii alfa, ele se cupleaza cu orice mascul invingator, chiar daca acel mascul ii omoara semenii.
Exemplele date au fost femeile angrenate in politica, gen Merkel, care distrug natiuni sau femeile care s-au culcat cu dusmanii in razboaie.
Chestia asta mi se pare putin trasa de par, dar pot trece lejer peste ea: oricum nimeni nu s-a bazat prea mult pe femei sa pastreze coeziunea unui trib. E suficienta coeziunea familiei.
2. Tipul afirma, conform „studiilor”, ca tot in goana lor dupa masculul alfa si in virtutea programarii lor genetice, femeile prefera masculii violenti/brutali/infractori/cu initiativa de orice fel. Nu le plac barbatii „asezati”. Oricit de crud ar suna, cu asta pot fi de acord. Am avut si eu prietene de-a lungul anilor, nu intru in detalii, dar am remarcat ca, de multe ori, ele efectiv ma provocau sa devin mai violent (in orice fel), apoi pur si simplu se desfatau cu senzatia. Eu am considerat-o pe atunci masochism… dar nu e!
3. Tipul afirma, tot conform studiilor, ca multe femei au orgasm (normal, involuntar) atunci cind sint violate iar violul este pe primul loc printre fetisurile lor. Pot confirma si asta, desi la faza cu orgasmul nu ma asteptam sa fie chiar asa o proportie. Asta tine tot de programarea lor genetica, in care masculii alfa la inceputurile speciei erau cei mai violenti.
4. Tipul afirma, prezentind o statistica interesanta, ca daca lasi libertate sexuala femeilor, 80% dintre femei vor alege cam 20% dintre barbati, preferind sa faca coada in spatele masculilor alfa in loc sa aleaga un barbat perceput (de cele mai multe ori fals si irational) drept beta. Astfel in epoca moderna majoritatea barbatilor risca sa devina din ce in ce mai singuri!
Aici se impune o discutie solida (poate in alt post, desi am mai avut posturi pe tema asta), pentru ca pe mine chestia asta ma afecteaza infiorator. In primul rind criteriile lor de alegere a masculului alfa sint complet defazate si ilogice. In alegerea masculului alfa, femeile se comporta ca niste muste atrase de rahat (la propriu si la figurat). Instinctele lor de acum zeci de mii de ani nu mai au nici un fundament in ziua de azi iar ceea ce percep ele ca alfa in societatea actuala, de cele mai multe ori le va aduce prejudicii in loc sa le ajute. Aminteam de atractia lor fata de „bad-boys”, cu care e logic ca nu poti construi nimic, fata de aceiasi masculi aflati pe piata (iar e logic ca nu poti avea pretentia de la un barbat sufocat de admiratoare sa ramina cu tine pina in pinzele albe). Evaluarea atitudinii de alfa a unui barbat de multe ori se rezuma la admiratie fata de un looser cu aere, etc.
Ce e insa mai important, si mi-am dat seama de asta doar recent, eu fiind barbat, este ca femeile nu inteleg ca orice barbat poate fi alfa! Si… fara ca macar sa-l schimbe. Pentru ca fiecare om are o vocatie, ceva la care se pricepe si la care ii poate depasi pe ceilalti din jur. Totul e sa-l cunoasca pe acel barbat suficient de bine incit sa-i descopere acea vocatie si… sa-l incurajeze, sa-i dea barbatului o motivatie, de multe ori prin simpla lor prezenta. Asta scapa majoritatii femeilor, care vor alfa pe tava!
Cum ziceam, ma voi mai ocupa de anomalia asta si pe viitor.

Concluzii:
Femeile sint programate sa aleaga barbati psihopati, violenti sau nestatornici.
Pe viitor tot mai multi barbati de calitate vor fi singuri.

Si eu ar trebui sa ma simt increzator in viitor?
… sau macar in femei?

Published in: on 19 Iulie, 2017 at 8:19 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2017/07/19/despre-femei-din-nou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

