Mai p……

Inca nu ma pot satura de expresia: „Din cauza ta, mai pula, a iesit PSD-ul, ca tu ai stat in casa si te-a durut la baston!”
De obicei e asezonata cu o privire plina de repros si citeva miscari bruste din miini, care mimeaza ca m-ar stringe de git. Din fericire cei care mi-o zic sint in general amici buni, corporatisti, educati, deci se opresc la citiva milimetri de jugulara, apoi schimba subiectul… ca „acum e prea tirziu, raul a fost facut, macar vino la proteste sa incercam sa scoatem castanele din foc”.
Cu protestele i-am impacat oarecum, ca nu m-am prezentat la mult mai putine ca ei. Deci am facut act de prezenta, sa ma vada, ca cine stie, mai ramin dracului fara prieteni!
Dar se pare ca n-am cum sa-i multumesc cu prima parte, fata de care nu simt nici o remuscare. Chiar nu ma simt deloc nasol ca n-am votat raul… mai mic sau mai mare. Dar deloc! Si nu inteleg cu ce drept imi poate mie spune cineva sa votez cu ceva rau!
Ceea ce nu inteleg amicii mei este urmatorul lucru: vinovat pentru rezultatul unui vot este cel care voteaza, nu cel care NU voteaza. Vinovati pentru vot sint, in mare parte, acei romani stirbi (ca tot e la moda), fara nici o urma de educatie, al caror orizont nu poate cuprinde mai mult decit plasa lor de rafie.
Vinovati pentru vot sint acei nefericiti care nu stiu si nici nu-si pot imagina ca mai exista si alta lume in afara de urmasii securistilor din PSD.
Vinovati pentru vot sint acei nemernici care isi rod de sub unghii si considera ca o punga de faina si o sticla de ulei le va ajunge 4 ani.
Vinovati pentru vot sint acei dezorientati care nu pot scrie nici macar un slogan coerent in fata la Cotroceni.
Vinovati pentru vot sintem de fapt TOTI care n-am protestat pina acum niciodata cit timp le-au cazut dintii la aia, toti care dam cu degetul in celulare in timp ce trecem pe linga cocalari ce asculta manele, toti care pupam moaste sau macar dam bani la popi, toti care n-am avut timp sa gindim pentru ca prea mult muncim, toti care l-am luat pe „mai bine nu se poate” in brate si am plecat intr-o calatorie in fata televizorului!

Dar acum NU e tirziu! Mafiotii din PSD se gindesc sa faca o noua lege a educatiei nationale pina la sfirsitul anului, atentie, cu consultarea asociatiilor de parinti!
Deci daca esti corporatist (sau nu), daca iti pasa de viitorul copiilor tai (sau macar de al tau), daca gindesti mult (sau macar putin), acum e sansa ta (anul asta) sa faci ceva logic care sa nu presupuna urlete in strada, ceva cu adevarat important!
Ati inteles, mai… (era sa zic „pulelor”, dar ma abtin pina la anul)?

Published in: on 1 Martie, 2017 at 5:42 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2017/03/01/mai-p/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

