Mii de scuze!

Imi cer iertare ca nu am fost la vot!
Asa cum e vina copacilor de pe marginea drumului ca produc accidente, asa e si vina mea ca a iesit PSD-ul cu 45%.
Va rog sa manifestati clementa si sa nu ma linsati (nici macar verbal, pe net).
Promit ca data viitoare voi fi ascultator si voi vota cu cine vreti voi, chiar daca imi voi pierde demnitatea!
E vina mea ca nu am anticipat citi vor vota cu PSD-ul! Dar acum, ca stiu, voi participa cuminte la circul electoral, sprijinind cit pot acest sistem si straduindu-ma sa votez raul cit mai mic cu putinta.
Sint convins ca votarea raului mai mic ne va aduce pina la urma bunastarea, chiar daca acum nu pare realizabila. Istoria ne demonstreaza ca intotdeauna raul mai mic este cel mai bun si e mai bine sa nu se schimbe nimic, decit sa se schimbe in rau.
Desigur, PNL este mult mai bun decit PSD. Iar USR sint excelenti, exact ce avem nevoie! Nu stiu cum de nu am vazut pina acum…
Imi fac „mea culpa” si va rog frumos sa aveti indurare si sa nu ma mai certati. Ne vedem la urmatoarele alegeri, la urne, ca niste cetateni model ce sintem!
Va rog sa ma iertati!
Al vostru, la fel de umil ca voi,
Ascob Nadgob
P.S.
Ce bine ca s-au taiat copacii de pe marginea drumurilor. Acum nu mai avem accidente!
P.P.S.
Eu m-am trezit! Va rog sa distribuiti masiv acest mesaj, sa vada majoritatea adormita cit greseste!
Este inacceptabil sa traim intr-un sistem cu care doar 40% sint de acord! Trebuie sa mergem la vot, sa aratam ca-i sprijinim in totalitate pe cei care, de fapt, ne reprezinta! Oare ce s-ar face ei fara noi? Si ce ne-am face noi fara ei?
Multumesc!
P.P.P.S.
Are ceva daca ii voi vota pe toti? Nu-mi place discriminarea si cred ca toti trebuie sa aiba sanse egale!

Published in: on 19 Decembrie, 2016 at 4:48 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2016/12/19/mii-de-scuze/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

