24 noiembrie, 2016

Ieri a fost o zi speciala, poate cea mai speciala zi din viata mea!
Mi-am lansat primul volum de poezie si am implinit 42 de ani.
Am fost inconjurat de familie si de toti prietenii, cei din liceu, din facultate, de la serviciu si de cei care mi-au fost alaturi in anumite momente din viata, mai grele sau mai placute.
Efectiv nu am cuvinte sa va descriu cum a fost, cit oi fi eu de „scriitor”, „poet” sau mai stiu eu ce calificative ar putea folosi lumea. Inca sint ametit si va asigur ca nu e de la alcool!
Nimic nu poate exprima sentimentul ca esti iubit, esti dorit, esti apreciat si ca oamenii te inteleg si te sprijina.
Va multumesc tuturor celor care ati fost acolo (nu dau tag-uri in primul rind pentru ca nu toti au profile de FB)! Va multumesc ca existati si sint fericit ca exist si eu alaturi de voi!
Multumesc marelui om de cultura Adrian Dinu Rachieru, cel care s-a aplecat, cu vastele-i cunostinte, asupra textelor mele, transmitindu-ne o parere extrem de avizata! El este si cel care va inmina modestul meu volum de poezie vaduvei lui Adrian Paunescu (cel mai mare poet contemporan, dupa parerea mea).
Multumesc artistului Ovidiu Mihaita, cel care a „rostit” poeziile mele ca nimeni altul, stirnind efectiv euforia unei sali intregi!
Multumesc, multumesc tuturor!

Published in: on 27 Noiembrie, 2016 at 5:32 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2016/11/27/24-noiembrie-2016/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

