Zombificare – manual de utilizare

Acum ceva vreme va ziceam ca ar fi bine sa-mi cititi textele pentru ca eu am mai mult timp liber decit majoritatea oamenilor (voi repeta mai jos motivele).
Acest timp il folosesc pentru informare si aprofundarea anumitor subiecte. Conform articolului de mai jos, se pare ca am dreptate (pina si parintii mei imi tot spun ca ma ocup de „prostii” pentru ca am prea mult timp, de parca ar fi o crima sa am timp liber).
http://www.democratiedirecta.com/blog/de-ce-nu-reactionam/
In articol se demonstreaza clar, argumentat, de ce populatia este apatica si/sau indiferenta, atunci cind ea ar trebui pur si simplu sa se revolte: din cauza ca nu are timp pentru sedimentarea informatiilor.
In opinia mea acest timp este rapit in doua feluri: fortarea oamenilor sa desfasoare anumite activitati (in general serviciu) si bombardarea cu informatii (in general dupa serviciu la televizor).
Eu nu am nici serviciu si nu ma uit nici la televizor, deci rezultatul gindirii mele in anumite privinte este mult mai elaborat. Mai mult, asa cum scrie in articol, eu am timp sa asociez emotii. Astfel am iesit in strada, innebunit de halul in care s-a ajuns, am luat amenzi, scriu, ma framint si de multe ori am impresia ca sint singur si vorbesc unei adunaturi de zombie cu creierul extirpat.
Pina sa citesc acest articol nu intelegeam de ce lumea nu reactioneaza ca si mine, asa cum ar fi normal, logic si sanatos, pentru a avea un prezent si un viitor mai bun. Acum inteleg!
As vrea doar sa completez articolul cu o observatie: s-a reamintit doar in treacat de faptul ca mass-media ofera oamenilor odata cu informatia si solutia. Acest aspect mi se pare extrem de important si doar asa se explica faptul ca, desi oamenii inteleg informatia, reactia lor de multe ori e paradoxala (de exemplu STIM ca acei politicieni de pe listele electorale sint toti o apa si un pamint, dar in continuare ii votam). Eh, orice om cu o farima de neuron in cap si-ar da seama ca nu are sens sa mergi la vot pentru a vota o mizerie de om, dar televiziunile dupa ce iti transmit informatia (cutare e corupt) iti transmit imediat si solutia paradoxala (mergi la vot, e datoria ta de cetatean).
Cetateanul obosit si bombardat cu informatii depune exact atita energie in asimilarea informatiei pe cit depune si in asimilarea „solutiei”, deci ia nota ca cutare e corupt apoi… merge la vot.
Nu voi explica mecanismul de zombificare (e explicat perfect in articol), dar doresc sa va anunt ca nu mi-am schimbat parerea: cei care se comporta ca niste zombie (oi), astfel sabotindu-si propriul viitor (indiferent ca sint din „servicii” sau doar muncitori „pe plantatii”) nu merita sa fie numiti oameni inteligenti. In cel mai bun caz sint doar niste animale instinctuale care fac omenirea sa semene cu o turma de bovine condusa de niste ciobani dementi.
Ori va treziti, ori behaiti! Nu exista alternativa. Eu nu pot decit sa dau propriul meu exemplu si… sa-mi vad de treaba: stabilirea unei gospodarii cit mai independenta de Sistem. Nu de alta, dar am ragusit sa tot latru. Daca simtiti ca ceva nu e in regula cu lumea asta (si sint sigur ca simtiti asta) puteti gasi o multime de oameni mult mai deschisi ca voi (sau cu mult mai mult timp liber) care sa va explice si sa va indrume. Doar incercati sa le dati mai mult credit decit dati formatorilor de opinie (atentie mare la acest termen) de la televizor.
Si da, stiu, e nasol sa accepti ca mai tot ce credeai tu NU e adevarat! Si ca ai fost multa vreme un prost!
Eu recunosc ca am fost si inca mai sint, dar macar incerc sa ma tratez. Bafta la trezire!

P.S.
In mod normal solutia ar fi ca lumea sa nu se mai uite la TV si sa nu-si mai iroseasca viata la serviciu, cu gindul numai la bani.
Acum va rog sa-mi explicati mie cit de mult conteaza pentru un alcoolic daca ii spui ca alcoolul dauneaza grav sanatatii. Nu, acel individ se va lasa de alcool doar atunci cind ficatul lui va da in cancer sau cind viata lui va fi complet distrusa… daca nu face un efort de constiinta. Sper ca intelegeti unde bat!
Sperantele mele sint mici…

Published in: on 28 Februarie, 2016 at 12:15 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2016/02/28/zombificare-manual-de-utilizare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

