Dreptul de vot si sistemul-stup

Eu ma intreb, chiar au impresia persoanele credincioase ca ele sint privilegiate prin credinta lor?
Chiar li se pare ca sint mai norocoase, frumoase, inzestrate, ajutate de un zeu oarecare mai mult decit altele? Se uita in jur si vad numai atei ghinionisti si nenorociti, ceea ce le mentine dorinta de a se inchina zeului binefacator?
Pe linga faptul ca este o confirmare irationala a unui delir schizoid, credinta mai presupune si o cumplita opacitate vis-a-vis de mediul inconjurator.
Oamenii credinciosi dezvolta, in opinia mea, o boala psihica obsesiv-compulsiva, care le domina vointa si ratiunea si le distorsioneaza complet perceptia asupra realitatii.
Credinta inoculata din pruncie, atunci cind inca omul nu-si dezvolta capacitatile de protectie cognitiva, este mult mai cumplita decit orice alta manipulare supra sau subliminala practicata de sistem in anii de dupa.
Tocmai de aceea eu nu mi-as lasa copilul sa se uite la televizor sau sa mearga la biserica, pina in momentul in care capata discernamint si informatii suficiente despre natura umana si mediul inconjurator.
Cred ca persoanele religioase nici nu ar trebui sa voteze, de bine ce percep complet distorsionat realitatea (adaugind entitati/concepte imposibile si irationale). Mai cred ca dreptul de vot nu ar trebui dat oamenilor neinformati pina cind acestia nu se informeaza. E o chestie de bun simt pina la urma, e ca si cind ai da o masina unui individ care nu a citit nimic despre sofat sau regulile de circulatie. Sau sa dai o masina unui chior care vede tulbure… sau unui schizofrenic…
…si sa te astepti ca traficul sa mearga fluid, in directia buna.
Nu, categoric nu oricine ar trebui sa aiba drept de vot. Idiotii (sub un anumit IQ) ar trebui sa stea cuminti acasa, desi nu e vina lor si sa aiba alte ocupatii onorabile si utile societatii, fara sa se simta lezati. E vorba de conexiunile neuronale deficitare pe care le poseda si care nu pot produce rezultate corecte.
Noi am fost invatati ca votul este o obligatie implicita a oricarei fiinte umane si un drept. Dupa parerea mea este complet fals: dreptul oricui este de a isi face viata PROPRIE asa cum vrea el. Intr-un sistem din start deficitar si artificial pentru specia umana cum este sistemul-stup in care traim, dreptul de vot inseamna automat dreptul de a hotari si viata altora, ori mie nu-mi convine sa hotarasca orice lunatic ce sa fac eu.
Ori schimbam sistemul-stup, ori luam din „drepturi” daca vrem evolutie. Asta e parerea mea in acest moment, chiar daca stiu ca mi-o voi lua
.

Published in: on 19 Ianuarie, 2016 at 10:49 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2016/01/19/dreptul-de-vot-si-sistemul-stup/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

