Mindru ca sint roman !(?)

Bah, eu efectiv nu inteleg mindria asta a oricarui pulete atunci cind vreun cetatean roman ia vreun premiu.
Hai sa ne intelegem: eu NU am de ce sa fiu mindru atunci cind altcineva face ceva calumea. Ar fi ca si cind as fi mindru ca vecinul meu roman e atit de harnic incit si-a cosit iarba in timp ce eu stau cu burta la soare.
Adica practic eu sint mindru si ma falesc cu faptul ca un roman e mai bun ca mine, dar probabil daca vecinul ar fi ungur nu m-as mai mindri ca a cosit iarba.
Desigur, nu vad nici un motiv pentru care vecinul care isi coseste iarba in timp ce eu o frec la soare sa-mi multumeasca (pentru a fi eu mindru).
Considera oare romanii ca succesul citorva depinde si de ei? Oare din cauza sistemului din Romania unii iau premii internationale sau arunca mingi cu precizie? Sau doar pentru ca sint ei talentati?
Oare sportivii/savantii/elevii care se remarca pe plan international o fac pentru ei sau pentru neamul asta de cocalari/ciobani/pupatori de moaste?
Hai sa fim seriosi!
Fudulia asta nu face decit sa ne confirme prostia!

Published in: on 24 Decembrie, 2015 at 1:41 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2015/12/24/mindru-ca-sint-roman/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Patriotismul e o inventie pentru a controla prostii. La fel ca si religia.


Lasă un răspuns

