Impresii la rece

Am vrut sa scriu un post lacrimogen despre ultimele proteste, in care sa va expun ceea ce simt acum, in ce hal is de deprimat, dar cred ca e mai bine sa insir doar niste adevaruri. Trageti voi concluziile…
1. Peste 50 de oameni au murit de pomana.
2. Practic nu s-a schimbat nimic, au fost inlocuiti trei politicieni cu altii pusi de la Bruxelles. (Eu ma asteptam la asta, dar nu ma asteptam sa fim chiar atit de nepasatori.)
3. Toate revendicarile majore ale strazii au avut in vedere efectele, nu cauza problemelor. Asta denota o serioasa problema de aprofundare (lumea nu gindeste suficient).
4. Iohannis, marele robot, a fost trecut cu vederea cam de toti protestatarii, de parca el nu ar fi un politician incompetent si slugoi la Stapini.
5. Extrem de putini au inteles ce inseamna „schimbarea Sistemului”. Majoritatea oamenilor se aflau in strada efectiv degeaba. Puteau sta linistiti acasa! In momentul in care iti doresti doar peticeli si schimbari de suprafata nu are rost sa faci eforturi asa mari.
6. Oamenii sint extrem de manipulabili si lipsiti de directie (efect, din nou, al lipsei de gindire). Am experimentat asta pe propria piele, cind efectiv am ajuns sa-i manipulez fara sa vreau. Eu am incetat, dar au continuat altii.
7. Lumea cere politicieni noi in timp ce recunoaste ca nu are incredere in nimeni, nici macar in prieteni. Cu toate astea e incapabila sa-si asume responsabilitatea auto-conducerii.
8. Pe plan personal, am fost indepartat de toate grupurile „activiste” pe motiv ca discursul meu este prea radical si anti-sistem. Mi s-a refuzat de catre mai multi indivizi concomitent dreptul la libera exprimare, timp de mai multe zile, pe FB sau in Piata.
Deci nu doar ca lumea nu gindeste, dar nu vrea nici sa asculte!
Din experienta proprie stiu ca intotdeauna se poate sa fie mai rau, dar acum pur si simplu nu-mi pot imagina ce poate fi mai rau. Eventual un razboi in care sa crape jumatate din populatie
.

Published in: on 18 Noiembrie, 2015 at 6:52 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2015/11/18/impresii-la-rece/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

