Balada (L)Userului

N-aș vrea decît un Like să-mi dați
Pe Facebook cînd o să intrați,
Un Like micuț și poate-un Șer
Ca să mă ridicați spre cer!

Aș vrea la Friends să mă aveți,
Să vă pun poze pe Pereți
Iar de sînteți de sex opus
Pe Mess atîtea sînt de spus!

Aș vrea ca să ne bucurăm,
Cu toții să ne conectam
Să rezolvăm orice problemă
Pe laptopul de lîngă pernă.

Aș vrea să fim ca între frați,
Să fim cu toții indignați,
Să facem activism On-lain
Că e la modă și e fain!

Aș vrea să scriu puțin mai mult
Să mă vedeți cît sînt de cult,
Aș vrea să nu mă mai banați
De cîte ori vă enervați!

Aș vrea să am un cont sublim,
Aș vrea ca să mă fac Admin,
Poate așa pot rezolva
Problemele din viața mea.

Aș vrea să nu scriu cînd îs beat,
Să am un Soft de corectat,
Iar cratima, de sar putea,
Ca să dispară eu aș vrea.

Aș vrea să pot să vă trollez
Și fără să mă conectez,
Aș vrea ca să vă pot Spama…
Atît de multe eu aș vrea!

Published in: on 29 August, 2015 at 1:56 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2015/08/29/balada-luserului/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

