7 deocamdata

1. Eu NU dau bani la biserica (in afara de ce-mi ia Statul prin taxe)!
2. Eu NU votez, cel putin nu ce mi se ofera acum pe ”piata”!
3. Eu NU arunc hirtii pe jos, nu tai copaci si nu arunc gunoiul nesortat!
4. Eu NU ma uit la televizor de peste 15 ani!
5. Eu NU stau in casa cind simt nevoia sa protestez!
6. Eu NU cred orice mi se spune si caut argumente si confirmari!
7. Eu NU sint superficial si incerc tot timpul sa ma gindesc la cauze!

De ce va spun asta? Nu pentru ca incerc sa va fac sa fiti ca mine! Doar vreau sa va atrag atentia ca daca nu faceti ca mine, nu aveti dreptul sa:
1. Va PLINGETI ca popii sint bogati si corupti.
2. Va PLINGETI ca Romania e condusa de tradatori.
3. Va PLINGETI ca e poluare.
4. Va PLINGETI ca sinteti manipulati.
5. Va PLINGETI ca romanii sint apatici.
6. Va PLINGETI ca ati fost mintiti.
7. Va PLINGETI ca nu sintem educati sau ca unii nu gindesc.

Concluzia?
Sa nu mai aud ipocrizii si sa nu mai vad ipocriti, ca fac urticarie! E vina populatiei majoritare ca lucrurile sint cum sint!
Daca majoritatea romanilor ar face cele 7 puncte, NU am fi in situatia asta. Daca faceti parte din acea minoritate care practica cele 7 puncte, impacati-va cu gindul ca nu puteti sari peste vointa majoritatii. Ori gasiti o cale sa va adresati majoritatii, ori o lasati balta!

Published in: on 27 August, 2015 at 5:24 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2015/08/27/7-deocamdata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

