In spirit de apreciere!

Am ajuns sa-i apreciez pe cei ce pleaca din Romania!
E o chestie logica: trebuie sa fii timpit sa stai in tara cu cea mai mare coruptie, cele mai multe biserici, cea mai slaba educatie, cele mai putine spitale, atunci cind pur si simplu poti sa pleci!
Ba s-ar putea sa mai fie si tara care sa declanseze cel de-al 3-lea Razboi Mondial.
As vrea sa stiu ce le ofera romanilor toti aia care se pling ca le pleaca cunoscutii. Va spun ce vad eu la oferta: indiferenta timpa, pasivitate, obedienta, frica si analfabetism.
De fapt pe zi ce trece ma simt tot mai prost ca am ramas in tara asta! Adica ma simt de parca nu as fi inteligent, nu sint impreuna cu cei inteligenti, nu am cum sa fiu impreuna cu ei in astfel de conditii. Sint un fraier cu ciucuri care mai se si agita ca un Pepsi incercind sa anime o gramada de imbecili!
Ii admir pe cei ce reusesc sa se adapteze la alte conditii, ii venerez pe cei ce reusesc sa plece si isi fac timp si sa faca ceea ce fac eu aici, adica sa se agite pentru timpiti.
Stiu ca sun ca Tutea, dar poporul asta de oi mioritice deja nu mai poate avea scuze. A ajuns in ultimul grad nu pentru ca au plecat o mica parte, ci pentru ca marea parte ramasa i-au alungat.
Pai ginditi-va mai, cum dracu sa spuneti voi unui intelectual sa ramina in tara in care voi votati ca fiul lui sa invete ortodoxism in scoli, mai nenorocitilor?
Cum vreti ma grobienilor sa ramina un om intreg la cap intr-un bloc plin de igrasie si manele?
Cum vreti mai nespalatilor sa calatoreasca o persoana decenta intr-un tren scump si plin de voma si pisat?
Cum vreti voi sa ramina un om sanatos intr-o tara in care, daca ar fi bolnav cam de orice, ar da ortul popii?
Sa mai zic de violuri, batai, sistemul juridic, munca la stapin pe nasturi, birocratie, POLITICA?
Cum ati vrea voi sa ramina un om DESTEPT intr-o tara in care nimeni nu este solidar, intr-o tara in care e imposibil sa intervii in actul politic al minoritatii care dicteaza prin rotatie?
Ce rost ar avea sa ramina, cind oricum, logic, nu poate schimba de unul singur nimic? Nici impreuna cu 100, nici cu 1000, nici impreuna cu 10000. Pentru ca nu-i permite fratilor Constitutia.
Si prostia oilor care nu vad nimic rau in asta.
Da, parca in fiecare zi imi pute tot mai rau a cacareze de oaie. Romania – o imensa stina condusa de lupi. M-am saturat sa fiu catelul vostru!

P.S.

Tembelii care ridica in slavi romanii (de multe ori pe baze total neadevarate sau contrafacute) nu-si dau nici macar seama cit de rau le fac!
Asa ajung sa-i mentina pe oameni intr-o auto-multumire suficienta, sa le anestezieze simtul realitatii si constiinta mizeriei in care se afla. Astfel romanii nu vor putea niciodata sa-si corecteze greselile sau sa fie nemultumiti pentru ca… „ei nu gresesc”!
Iobagii din vechime s-au rasculat (evoluind astfel) pentru ca erau plesniti si biciuiti non-stop, ceea ce le reamintea permanent de conditia lor de rahat. Nu s-au rasculat pentru ca cineva ii mingiia grijuliu pe capusor, soptindu-le candid cit sint ei de valorosi si de cool.
In cel mai bun caz o atare atitudine de lauda si apreciere poate sa mearga pentru a mentine o situatie in care individul a facut ceva bun. Romanii n-au facut NIMIC bun in ultimul sfert de secol (pentru ei, ca si natie, cu mici scapari gen Rosia Montana) iar daca nu le prezinti adevarul te faci partas la mentinerea aceleiasi stari de lucruri.
Desigur, tembelii mincinosi si condescendenti isi pot imagina ca fac un lucru bun trezind constiinta omului asuprit, care se simte prea mic. Atunci incearca sa-i injecteze increderea in sine in general prin informatii false sau insuficient verificate, omitind sa-i prezinte si Realitatea!
Ma intreb cum poate un om lua decizii corecte daca informatiile pe care le are sint incorecte sau incomplete?
Ei bine fratilor, rolul meu e sa va prezint Realitatea, asa cum o vad eu, pentru a trage voi singuri concluziile si a hotari calea pe care veti merge.
Deci n-am sa va menajez! Sa fie clar!
Daca vreti sa auziti cit sinteti de frumosi, de adevarati, de genii, de harnici, de deschizatori de drumuri, de importanti pentru Terra, cautati la alta masa. Eu nu-s mama voastra, nici iubita, sa va mint frumos!
Scuze pentru disconfort, dar nimeni n-a zis ca Adevarul e confortabil.

Published in: on 12 August, 2015 at 1:58 am  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2015/08/12/in-spirit-de-apreciere/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Tot estul Europei a fost lovit de neoliberalism si distrugerea comunitatii, nu doar Romania. Nu are nimic tara; contextul politic de de vina.

    • Si cum se explica recordurile la care au ajuns romanii? Alea cu care am inceput articolul.

      • Pai istoria noastra de eterna tara sub ocupatie e complicata, insa daca citesti niste Caragiale o sa vezi ca nimic nou nu-i sub soare. Cind oamenii sint instigati si atitati ca sa concureze unii cu altii, asta scoate la suprafata tot ce-i mai rau in ei.

        Sa vezi la ce recorduri au ajuns irakienii sau cei din Afganistan. Oricum, daca vrei sa emigrezi, tu crezi ca oamenii din Uk, Franta ori Austria nu sufera de ” indiferenta timpa, pasivitate, obedienta, frica si analfabetism”. Tot sclavi sint si pe acolo, vai pielea lor de spalati pe creieri.

        Princip[ala functie a capitalismului este aceea de-a extrage resursele umane din tarile sub ocupatie si de-a le apropria in centrele capitaliste, unde ele tot nimic nu schimba in materie de sistem. Asa ca poti sa emigrezi intr-o tara in care poti face cam tot ceea ce faci si pe aici, ba chiar mai putin, sau intr-un loc unde nu este nevoie de oameni ca tine, gen Rusia sau Venezuela.

    • Ma indoiesc ca Venezuela are vreo legatura cu Rusia capitalista. Dar da, nu ma astept sa fie prin alte tari majoritatea oamenilor diferiti, dar macar in unele nivelul de trai e mai bun.
      Si da, as pleca in Venezuela sau Cuba 🙂 Poate chiar India, Grecia… numai de-as avea cu cine.
      O varianta ar fi tarile nordice, care indeplinesc idealul meu de trai fara munca. Dar acolo e complicat cu limba si formalitatile.
      Probabil ca oricum de lene voi ramine aici 🙂

  2. Am avut marele ghinion sa ma nasc in Romania, dar am plecat fara sa ma uit inapoi, cu prima ocazie ivita in cale. Nu regret ca am plecat, nu sunt incantata de viata din Occident, insa nu mai vreau sa vad Romania nici in poze.
    Sunt 10 ani de cand am parasit cloaca aia de tara si nu m-am intors nici in vizita . Nici ca voi reveni vreodata. Sunt fericita ca am reusit sa scap din Romania si regret enorm ca sunt roman si imi scrie asta in pasaport.

    • Eh, macar pentru natura care mai exista si tot merita o reintoarcere din cind in cind, nu? Si UNII oameni, putini…

  3. Natura aia mult laudata din Romania ? Sa fim realisti ! E banala !
    Prefer sa ma duc oricand in alte tari in care chiar ai ce vedea si cu natura care bate la coor Romania !

    In basmele astea cu frumusetile Romaniei, am crezut si eu si altii … pana cand am iesit in strainatate si am vazut ce au altii ! Dupa care ni s-a ofilit mandria mioritica.


Lasă un răspuns

