Jurnalul crescatorului de cartof

24.12.19…
Cineva mi-a spus ca in fata blocului meu, sub pamint, creste un cartof deosebit. Acum nu se vede, dar e suficient sa-l ud in fiecare zi iar intr-un final va creste atit de mare incit ma va putea hrani toata viata.
4.4.19…
In fiecare zi ud pamintul din fata blocului. Ma gindesc des la cartoful meu, imi pun mari sperante in el si, intr-un fel, m-am atasat de el.
11.9.20…
Am inceput sa nu mai imi suport vecinii care ies la ferestre si ma intreaba ce tot fac acolo. Unii chiar se amuza si imi zic ca nu am nici o dovada ca acolo exista vreun cartof. Dar eu stiu ca este, pentru ca asa mi-a zis acel cineva. Ar fi pacat sa nu fie, nu?
8.9.20…
Nu stiu cind va creste cartoful indeajuns, dar stiu ca vecinii deja exagereaza. Imi vine sa-i omor! Fac misto de mine si de Cartof, imi incalca demnitatea!
7.1.2015
Am auzit ca alti crescatori de cartofi si-au omorit vecinii. Si mie imi vine sa-i omor pe ai mei, dar ma abtin. Oricum, intr-un fel ii inteleg pe ceilalti crescatori. Nu e usor sa ti se incalce dreptul de a creste Cartoful asa cum vrei tu! Lumea ar trebui sa fie mai atenta, sa inteleaga ca toti avem idei diferite si sa ne menajam unii pe altii.
6.6.20…
In sfirsit s-a facut dreptate! Cartoful inca n-a dat nici un semn, dar lumea e mult mai buna! Nimeni nu mai zice nimic, vecinii tac pentru ca nu mai au voie sa vorbeasca prostii. Tac si eu. E liniste! Toti ne temem de violenta. Noroc cu autoritatile care vegheaza asupra noastra.
Remember:
Sa nu-mi uit cardul de identitate din nou in casa cind plec sa-mi ud Cartoful. Ultima oara am ajuns la Politie, m-au batut si mi-au dat si amenda. Trebuie sa fiu cuminte daca vreau sa fie liniste. Noroc cu Cartoful, care in curind se va face mare!
Ah, inca o chestie: sa nu uit sa zimbesc camerei de luat vederi de la coltul blocului. Am auzit ca e important sa se vada ca sintem multumiti…

Published in: on 23 Ianuarie, 2015 at 5:29 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2015/01/23/jurnalul-crescatorului-de-cartof/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

