Securisti si activisti

Ma amuza din ce in ce mai tare angoasa asta fata de securistii infiltrati printre activisti. Ne suspectam pina si rudele. Orice incercare de coagulare a vreunei miscari civice/politice esueaza practic din cauza neincrederii.
De fapt cred ca aceasta neincredere vine de la neincrederea in fortele proprii. Nu avem incredere ca putem sa le facem fata. Nu avem incredere in noi ca vom rezista intentiilor subversive si actiunilor dezorganizatorice.
De fapt, singura lor actiune dezorganizatorica a fost tocmai asta: sa ne strecoare indoiala. Fiecare probabil avem un mic dosarel si niste poze pe un perete. Stim deja ca jandarmii ne asteapta exact in locurile unde vrem sa ajungem
Ce se poate intimpla mai rau? Ii vad pe multi ca sint coplesiti de frica: daca iese Ponta (de parca numai el) vom infunda puscariile si vom fi macelariti de catre Jandarmerie.
Acum sa fim putin seriosi! Da, intr-un stat politieniesc si intr-o orinduire mondiala bazata pe frica in primul rind (care duce la disciplina si ordine) se poate ajunge oricind aici. In SUA e la ordinea zilei. La fel si in ”democratiile” pe care inca unii le viseaza atunci cind voteaza.
Nu cred ca Sistemul depinde doar de Ponta sau de vreo marioneta candidata. Noi putem insa sa combatem aceste abuzuri. Putem sa ”indulcim” EFECTUL Serviciilor Secrete, daca intelegem CAUZA lor! Aia e prima conditie. Sa intelegem CINE si DE CE isi doreste sa loveasca demonstrantii. CINE si DE CE isi doreste ”liniste si ordine… (si as adauga eu subversiv) lucru bine facut”! A doua conditie este sa intelegem CINE sint angajatii acestor servicii si CUM gindesc. Si DE CE s-au angajat acolo.
N-am sa dau raspunsuri, pentru ca pe multe nici nu le stiu. Oricum, este clar ca doar intelegind cauza poti combate efectul. Iar cauza nu e Ponta, zic eu.
Voi spune doar ca frica este, prin definitie, irationala. Eu incerc sa o tin deoparte. Sint constient ca putine lucruri depind de mine, putine lucruri depind de acei angajati si MULTE lucruri depind de sefii lor si de cei din spatele sefilor directi.
De mine depinde doar sa fiu calm, sa ma pot exprima liber si sa stiu ca acei angajati sint si ei oameni ca si mine, de multe ori speriati si dezinformati (pe alte planuri). Eu imi doresc sa-i pastrez linga mine pentru a nu forma un cerc inchis. Chiar daca ei nu imi ofera informatii din sfera lor, eu le voi oferi din a mea. Pe unele chiar voluntar. Le voi povesti cum vad eu Sistemul economic si politic, le voi spune ce solutii vad, le voi explica de ce cred eu ca merge Democratia Directa si… PACIFISMUL!
Si… cred ca vor invata ceva Pina la urma eu asta imi doresc, sa invatam toti cite ceva. Educatie.

Published in: on 13 Noiembrie, 2014 at 8:31 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2014/11/13/securisti-si-activisti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

