Chestionar pentru corporatisti

Am ajuns la concluzia urmatoare: corporatistii ajung sa adore corporatiile! Si eu care credeam ca se forteaza sa ramina in sistem, pentru bani.
Sistemul corporatist este atita de eficient incit iti spala creierul imediat cum nu-l mai iei in seama. Astfel ajung corporatistii sa iasa numai impreuna cu alti corporatisti, sa vorbeasca si in timpul liber numai despre corporatii si sa voteze ideologi dupa chipul si asemanarea lor.
Parca si-ar dori ca intreaga tara sa devina o mare Corporatie!
Aproape toti amicii mei integrati in corporatii voteaza cu Macovei si adopta o atitudine de-a dreptul virulenta pro-America. Se imbraca la fel. Gindesc la fel. Actioneaza la fel. Si pronunta cu scirba termenul ”pulime”!
(Probabil ca exista si altfel de corporatisti, totusi.)
As vrea sa-i intreb pe stimabilii mei amici din corporatii ce e asa misto la o corporatie? Nu de alta, dar si eu am trecut prin doua.
Deci, ce va place mai mult?
Minciuna de la angajare ca toti sint o mare familie? Sau faptul ca poti oricind fi dat afara din ”marea familie”?
Psihologia cruda si manipulatoare a departamentului de HR sau team-building-urile care au menirea sa-ti injecteze spiritul de turma?
Ierarhia de multe ori corupta, in care iti este sef un psihopat sau salariile confidentiale?
Sedintele interminabile sau over-time-urile?
Atitudinea slugarnica fata de stapinii si colegii straini sau mersul obligatoriu in strainatate?
Aroganta data de un post ”intelectual” sau ratele preferentiale din banci?
Munca pentru elitele internationale sau mizeria numita planned-obsolescence?
Faptul ca muncind pentru o anomalie monstruoasa capitalista mentineti un sistem abuziv sau cele doua saptamini de concediu in care va futeti toti banii?
Hai, ziceti-mi, ce e asa misto la corporatii? De ce ati dori voi sa fie toti asa?

Published in: on 26 Octombrie, 2014 at 8:17 am  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2014/10/26/chestionar-pentru-corporatisti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. La un moment dat, ciinele se obisnuieste cu lantul, sclavul se impaca cu conditia sa, asa si astia, nu-i nici un mister….

  2. O dovada in plus ca sintem o natie de retarzi:

    http://mashable.com/2014/11/08/romania-election-protest/

  3. Asta ori e bou…. ori e bou. Pai ce au facut aia la Pungesti in pizda mamii lor?

    http://finance.yahoo.com/news/romania-does-not-shale-gas-000234775.html?bcmt=comments-postbox

    • Interesant articol, merci 🙂

    • Ar fi mai simplu ca comunicam pe Facebook, aici e doar o arhiva de-a mea in care imi pastrez articolele. Bineinteles ca exista niste interese si un grup care ar face totul pentru asta. Cauta Ascob Nadgob pe FB.


Lasă un răspuns

