Sa mai ne si ridem

Cea mai buna gluma pe ziua de azi: am fost invitat in pelerinaj la Muntele Athos 🙂
De ce as merge acolo? In Romania am de pupat la greu ciolane, icoane, sutane. Inca n-am terminat cu astea din tara. Am inteles ca acum si pe platourile montane va mirosi a tamiie, deci febra mea crestinoida este pe deplin satisfacuta.
Avem biserici la munte, in paduri, in pesteri, pe fundul lacurilor, la cimpie, absolut peste tot. Ce dracu sa caut eu la greci mah?
Cum ies din casa dau peste o biserica. Corporatia BOR are aceeasi strategie de marketing ca si Coca-Cola: indiferent unde te duci si in ce parte te intorci, trebuie sa vezi emblema firmei, in cazul asta biserica.
Este totusi un loc in care BOR nu a ajuns: in spatiul cosmic! Nu-mi ramine decit sa ma uit la cer, cu speranta…

Published in: on 29 Septembrie, 2014 at 4:39 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2014/09/29/sa-mai-ne-si-ridem/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

