Cum am devenit eu crestin!

Ieri am plecat, ca un profan ce eram, spre concertul Profane Omen, Hatesphere si Finntroll. Caile Domnului fiind cu adevarat necunoscute, in drum spre concert am observat o multime de oameni adunati ca la parastas. Erau in curtea unui templu al stiintei, Observatorului Astronomic din Timisoara asa ca, evlavios, m-am apropiat si eu. Astfel am asistat la o liturghie intitulata ”Noaptea Cercetatorilor” unde a predicat un sobor de preoti in halate albe. Am invatat astfel Sfintele Taine ale Quarkului, ale Leptonului si Bossonului Higgs (Doamne ocroteste-l ca ti-a descoperit particula si da-i sanatate!). Am mai invatat despre Miracolul Big Bang si Sfintul Univers!
Nu am putut totusi sa nu observ numarul mici de enoriasi care participau si starea catastrofala a Educatiei ecumenice din Romania. Majoritatea erau copii de liceu adusi cu forta la liturghie, asa ca era un vacarm de nedescris. In mare, erau total dezinteresati si nu faceau decit sa pupe icoanele sfintilor iPad si TouchPad, behaind asa cum numai niste oite retardate ale Domnului stiu sa behaie. Ma intreb cind Dracu (Doamne fereste-ma!) se va schimba sistemul educational in Romania, caci oitele ale nemernice nu faceau decit sa le distraga si pe oitele blinde care vroiau sa invete Sfintele Taine.
Dar, ca un bun crestin in devenire, am intors si celalalt obraz si m-am prefacut ca nu-i aud. La sfirsitul slujbei un preot ne-a rugat cu lacrimi in ochi sa le sprijinim Parohia prin donatii si interes manifestat fata de Sfinta Stiinta, care se afla intr-un mare impas datorita lipsei de fonduri. (Lumea prefera sa dea fonduri pentru inarmare si alte biserici si credinte.) Cica exista tot felul de Minti Luminate care sint irosite pentru ca nu li se asigura fondurile necesare pentru infaptuirea Sfintelor Miracole care sa ne mintuiasca si sa ne duca mai aproape de Sfinta Treime (Fizica, Chimie, Biologie).
Spasit, am plecat sa donez 50 Ron pe altarul Zeilor Nordici ai metalelor, caci n-am mai prins decit ultimele melodii ale lui Finntroll.
Ajuns acasa, plin de smerenie am instalat platforma Boinc, ca sa-mi pot pune si computerul in slujba Sfintelor Proiecte Stiintifice.
http://boinc.berkeley.edu/
Acum, dupa acea vizita in Templu si acel gest altruist, pot spune cu adevarat ca sint Crestin.
Amin!
Si fie ca toti credinciosii si necredinciosii sa-mi urmeze exemplul, caci Sfinta Stiinta este numai una iar Templele si slujitorii ei sufera astazi urgia neabatuta a prostiei si ignorantei umane.
Doamne-ajuta!

Published in: on 29 Septembrie, 2014 at 4:40 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2014/09/29/cum-am-devenit-eu-crestin/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

