Weekend trist

Am fost la Poiana Marului. M-am cazat la Hotel GeAs 3.
Prima lovitura: Hotel Scorilo, dat in folosinta in 1977 (cind aveam eu 3 ani) si la care m-am cazat pe cind eram mic, cu sute de camere si o arhitectura foarte placuta, este acum asemeni altor cladiri frumoase si de interes public din Herculane, Buzias, Stina de Vale, Moneasa, Semenic, etc. Devastat cu bestialitate, cu o dementa de nedescris. Nu se mai putea recupera din el absolut nimic! Pina si prizele si intrerupatoarele sint smulse, peretii sparti, geamurile sparte cu o tenacitate matematica, firele de curent smulse din interiorul peretilor si acoperisul gaurit pe alocuri in scopul clar de a ruina cladirea. Am inteles ca primarul a cerut spaga 50.000 de euro investitorilor care au vrut sa-l cumpere, deci practic l-a condamnat la moarte. Parterul larg si primitor, cu podea din marmura de Ruschita, este acoperit in intregime cu balegar (a fost transformat in grajd).
A doua lovitura: unul dintre paznicii hotelului la care m-am cazat (GeAs 3) a aruncat dezinvolt, de fata cu mine, o punga uriasa de gunoi plina cu PET-uri si caserole de plastic drept in… riul de munte ce curgea in fata hotelului (in cascada de dupa dig, ca sa le ia apa). Am ramas ca la dentist! La rugamintea parintilor mei m-am fortat cumplit sa nu fac un scandal monstru (M-am rezumat doar la a o atentiona pe receptionera si la a-mi ruga parintii sa depuna plingere atunci cind vor parasi hotelul.)
De doua nopti nu pot dormi! Este absolut halucinant cum se pot comporta unii care lucreaza in industria turismului. Receptionera nu prea pricepea de ce sint atit de scandalizat, pentru ca ”tomberonul de gunoi este de obicei rasturnat de ciini iar portarul probabil de lene a aruncat gunoiul in riu, caci tomberonul era la… 10 metri”.
Sfat: daca vreti sa nu intrati in depresie, mergeti cu cortul, pe coclauri!

Published in: on 23 Septembrie, 2014 at 4:21 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2014/09/23/weekend-trist/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Si ajungem la aceeasi veche concluzie: tara asta e frumoasa, pacat ca-i locuita. Barem sa darime dracului hotelul de tot, sa se stie o treaba, decit sa-l tina in halul in care e….


Lasă un răspuns

