Dormind lejer, paduri cutreieram

Azi-noapte-n vis paduri cutreieram
Si ma simteam atita de usor,
Cu bratele deschise ma roteam
Privind la cerul fara nici un nor.

Simteam c-acolo este casa mea,
Ca n-as avea mai mult ce sa-mi doresc,
Ca mama-mi e Natura si ca, da,
Ca sinul ei e Globul Pamintesc.

A fost un vis frumos cit a durat
Caci m-a trezit ceasul desteptator
Si-a trebuit sa ma ridic din pat
Si sa dau drumul la televizor.

Instantaneu pe sticla-a aparut
Un personaj cu fata de varan
Iar visul meu complet a disparut
Inlocuit de-un nume de motan,

De informatii despre defrisari,
Despre otravuri, gaze si razboi,
Despre varani si mîțe-n alte tari,
Despre mizeria crunta de la noi!

Deci, ma scuzati, sint tare obosit
Si nu-mi doresc decit sa dorm nitel
(Desi abia acuma m-am trezit)
Si sa visez ca sint un baietel

Si ca ma plimb alene prin paduri
Uitind de griji, de oameni si de (b)ani!
Sper ca macar acolo nu-s laturi,
Otravuri, dobitoace si… varani!

Visata astazi, 19.08.2014

Published in: Fără categorie on 19 August, 2014 at 2:52 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2014/08/19/dormind-lejer-paduri-cutreieram/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

