P.S. FanFest

S-a terminat (din nou) festivalul hipsterilor (zis si FanFest).
Despre ”hipsteri” numai de bine! Virsta si educatia lor imi reaprinde speranta in umanitate. Orice asemanare cu Festivalul Berii sau alte circoteci scabroase e pur si simplu imposibila. Dupa o mica escala la intoarcere intr-un local ”normal”, am intrat in depresie. Imi lipseau frezele rasta, tatuajele, picioarele murdare si zimbetele sincere cu care ma obisnuisem.
Despre festival, mai putin bine. Timpul e relativ la Rosia Montana. Nu cred ca a existat vreun eveniment care sa inceapa la ora stabilita iar unele evenimente n-au mai inceput deloc. Sectiunea muzicala a fost mai slaba decit in anii precedenti. Desi au fost foarte multi straini, publicul a fost mai putin numeros. Nici nu ma asteptam la altceva, probabil multi oameni fiind dezamagiti de rezultatele protestelor de anul trecut.
M-a deranjat destul de tare mentalitatea sectara, as putea spune, a multora. Iar organizatorii se pare ca vor sa o mentina asa. Mantra ”Uniti Salvam Rosia Montana” depaseste deja (cel putin pentru mine) limita patologicului. Pe linga faptul ca am urlat-o de mii de ori din toti rarunchii pina acum timp de luni de zile, mai trebuia sa o suport si la birt, si in pauzele dintre melodii, si pe strada, si ziua, si noaptea si nu oricum, ci urlata de o galerie profesionista pe model Ultras. Imi pare rau, eu nu ma mai pot ralia la asa ceva, mi se pare ca-mi spal singur creierul!
In plus, se pare ca miscarea Salvati Rosia Montana a inventat coada la prunele din care Eugen David isi face tuica. Eu inca n-am inteles daca FanFest e un festival activist sau e un festival pentru protejarea tarinei personale a lui Eugen. Mi s-a multumit pentru ca am iesit in strada pentru Rosia Montana, mi s-a atras atentia ca mai trebuie sa ies in strada pentru Rosia Montana si ca aia care militeaza pentru Rosia Montana is cei mai tari oameni de pe planeta (sau ceva de genul).
Surpriza: eu NU am iesit in strada pentru Rosia Montana! Sau cel putin nu mai mult decit pentru alte probleme. De ani de zile spun foarte clar oricui ma asculta ca Rosia Montana e un efect la unei cauze, cu nimic diferit de Certej, Pungesti, etc. iar mie nu-mi place sa peticesc (d)efecte. Pe mine ma intereseaza CAUZA! Iar cauza e Sistemul De Cacat in care ne balacim si pe care inca ne este greu sa ne imaginam ca NU e imuabil.
Oricum, am considerat incheiate socotelile mele cu Eugen dupa ce racnetul meu ”Si anti-sistem!” l-a facut sa-si schimbe discursul, spunind ca ”lumea a iesit pentru Rosia… si anti-tot-ce-e-rau”
Mai mult, interventia finala a lui Marius Vintila m-a calmat si mai tare cind in sfirsit a pomenit de restul problemelor care mai exista si pentru care trebuie militat la fel de puternic (Certej, Pungesti, etc.).
Una peste alta, FanFest a fost din nou un efort admirabil al zecilor de voluntari din tara si strainatate, un eveniment unde am putut cunoaste oameni interesanti si unde am putut scapa pentru o vreme de ”normalitate”.
Uniti Salvam… ooohhh, fuck!

Momente memorabile:
Teatrul Aoleu – Circus Mundi (ansamblul de balet al Ministerului de Interne va asteapta cu bulanele in brate)
Baba Zula (oare cit costa instrumentul ala ciudat?)
Shadowbox (sa ne bagam pula in gitul fraierilor care ne conduc!)
Aria Urbana (adevarul ne va elibera!)
Alcoolul si… tigarile, acompaniate de discutii cu oameni din tara si de peste hotare (love is a consequence of stress)

Published in: Fără categorie on 18 August, 2014 at 11:07 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2014/08/18/p-s-fanfest/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

