Balada Marinarului de cursa lunga

– Mi-a sarit mustarul!
Zise Marinarul
Indesind in gura
Inc-o muratura.
– I-am scapat de mare,
Am vindut vapoare
Si peste uscat
Eu sint imparat.
Cum de isi permit
Dupa ”ciuruit”
Ca sa ma sunteze
Sa ma enerveze?
Ies la demonstratii
Latra ca turbatii
Ca ei vor paduri
Fara cianuri.
Ca ei vor cultura,
Apa si natura
Asta inteleg,
Dar nu pot sa cred
Ca se bat cu anii
Cu americanii,
Pentru ca Chevron,
Stie orice om,
Ne-a facut un bine,
Ne-a repus pe sine
Si-a schimbat macazul
Luindu-ne tot gazul.
Uite, deja tremur,
Parca e cutremur,
Sint infiorat
Si profund vexat
Ca niste tarani
Si niste golani
In Regatul meu
Se cred Dumnezeu,
Se iau de jandarmi,
Motani si varani
Si-alte animale
Cu gheare si bale
Dar foarte frumoase
Chiar de-s mari si grase.
Dupa cum spuneam
Au spart chiar si-un geam
Caci vor anarhie
In imparatie.
Dumnezeu mi-a dat
Un prea mic mandat
Dar sint fericit,
Ma simt implinit
Cind privesc in fata
Si-l vad plin de viata
Pe al meu urmas:
Ponta Victoras!

Conceputa tot azi, 18.08.2014, cu mari chinuri

Published in: Fără categorie on 18 August, 2014 at 4:42 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2014/08/18/balada-marinarului-de-cursa-lunga/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Baga ceva despre jegul de Patriciu, ca tot a dat coltu’


Lasă un răspuns

