Povestea Cortului

Dupa cum va spuneam, cortul meu este unul cu totul si cu totul special, fiind primul cort cu adevarat Occupy din Romania! Drept recompensa am decis sa-l scot la aer curat de munte, asa cum era obisnuit de mic. Am ales ca si locatie poiana Glavoi de linga Padis. Bineinteles ca in drum spre poiana cortul meu a fost primul (si probabil ultimul) participant la Occupy Pietroasa. Pentru citeva ore a ocupat centrul comunei, intre magazin si scoala, pe caldarim. Revendicarile au fost destul de neclare din cauza orei inaintate si a confuziei bahice in care se afla unicul ocupant (adica eu). La actiune au mai participat si citiva ciini vagabonzi, care au scandat toata noaptea. Situatia nu a apucat sa devina tensionata pentru ca la primele ore ale diminetii, atunci cind soseau la magazin primii clienti, ocupantul a decis ca lupta anti-sistem e mai bine sa se desfasoare in conditii mai putin rustice (si mai departe de postul de Politie).
Odata ajuns in Glavoi cortul meu a primit atentia cuvenita! Probabil nemultumit de numarul de petice (care acopereau taieturile facute de catre adversarii politici sau betivanii din Timisoara) un individ necunoscut a decis sa-i mai faca doua taieturi in timp ce unicul ocupant (adica eu) dormea. Apoi, considerind ca merita recompensat pentru asta (probabil era anarho-capitalist) mi-a sustras prin acele taieturi portofelul.
Impresionat pina la lacrimi de gestul lui am plecat sa-l caut impreuna cu citiva politai si un salvamontist, pentru a-i multumi cum se cuvine, pe o ploaie mocaneasca rece ca gheata! Din pacate nu l-am gasit pe capitalist, dar mi-am gasit anarho-portofelul in care mai ramasesera doar actele.
Dar sa nu divagam: ce nu l-a doborit pe cortul meu, l-a intarit. Toate peticele si abtibildele de pe el sint marturie moarta a teribilelor incercari prin care a trecut, a vremurilor tulburi in care traim si a rezistentei dirze in fata oricaror furtuni. De acum inainte cind veti vedea in vreo poiana sau in centrul unei localitati un cort plin de petice multicolore si doua abtibilde pe jumatate dezlipite cu Rosia Montana, sa va plecati capul cu respect asa cum trebuie s-o faceti in fata oricarui veteran de razboi. Asta daca nu cumva sinteti simpatizanti ai capitalismului…

Published in: Fără categorie on 4 Iulie, 2014 at 11:19 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2014/07/04/povestea-cortului/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

