Rectificare (?)

Am fost acuzat de tot mai multe persoane ca sint: misogin, rasist, extremist, fascist, homofob, nationalist, etc. pe baza acestui blog!

1. Una e ceea ce scrii (inclusiv metafore, exagerari, figuri de stil) alta e ceea ce faci.

2. Omul, ca orice organism viu, evolueaza (inclusiv isi schimba parerile).

3. Sensibilitatea excesiva naste monstri (aplicabil si la mine).

Sa o luam pe rind:

A. Misogin – DA, am fost misogin o gramada de vreme, pina mi-am dat seama ca, indiferent cit as incerca, nu voi putea fi… femeie. Ca atare, nu voi putea intelege femeile nici macar cit ma inteleg pe mine.

B. Rasist – DA, am primit o educatie destul de rigida, in alb si negru. Intre timp am reusit sa discern culorile (mai ales tonurile de gri).

Ca o paranteza: nu consider ca sint rasist daca afirm ca unii oameni, apartinatori unei rase delimitate geografic au niste traditii care nu cadreaza cu normele generale ale bunului simt: refuzul asimilarii culturii generale, stiintifice, inclinatia spre un trai parazitar, in total dezacord cu normele de convietuire pasnica.

C. Extremist – DA, am o personalitate inclinata spre extreme, un caracter agitat, un temperament (inascut) coleric. Dar incerc sa fiu flexibil, sa aduc ratiunea in prim plan, sa invat de la fiecare ”extrema” cite ceva.

D. Fascist – Eu ma consider mai degraba anarhist.

E. Homofob – NU! Chiar daca pe vremea lui Ceasca existau povesti cu violuri de copii de catre homosexuali, eu m-am redresat repede. Aveam acum un timp o teorie ca homosexualitatea poate fi considerata o boala psihica inascuta si, ca orice bolnavi, homosexualii nu pot fi vinovati de nimic. Acum consider ca este doar un joc al naturii, o diversiune de la ”normalul” general acceptat. Se intimpla peste tot in natura… cred. Nu sint de exemplu sigur ca acei ciini care si-o trag nu simt nimic pentru femele.

F. Nationalist – DA, am fost o vreme, dar eu ma consideram mai degraba patriot. Adica tineam la tinutul delimitat geografic pe care se aflau oameni care vorbeau aceeasi limba si se inclinau acelorasi stapini. Acum vad ca absolut toti oamenii fac parte din aceeasi specie si traiesc pe aceeasi planeta, planeta pe care frontierele sint imaginare.

Alte comentarii? 🙂

Published in: Fără categorie on 8 Noiembrie, 2013 at 10:42 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2013/11/08/rectificare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

