Mumia lui Tutankhamon s-a declarat gelos pe sfinta Paraschieva

”Atitea pupaturi nu primeste nici un rege! a declarat mumia, profund indignata. Intreaga viata (de dupa moarte) am visat sa fiu pupat de mii de femei mult mai tinere decit mine iar aceasta impostoare, probabil lesbiana, se bucura din plin de toate placerile carnale pe care viata de apoi i le poate oferi. M-am straduit sa-mi conserv fizicul mii de ani, sperind ca femeile mai tinere, in jur de 100 de ani, sa-mi dea atentie. Un rege nu mai reprezinta nimic in societatea de azi! Poate lumea nu stie, dar eu am fost si rege dar si sfint, ca orice faraon. Pe mine de ce nu ma pupa nimeni?” a incheiat Tutankhamon, incercind fara succes sa stoarca o lacrima si inchizind inciudat capacul sarcofagului.

Published in: Fără categorie on 14 Octombrie, 2013 at 3:52 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2013/10/14/mumia-lui-tutankhamon-s-a-declarat-gelos-pe-sfinta-paraschieva/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

