Poezie

Caut gagică anarhistă
Veselă și metalistă
Să o punem de-un futai
Și de multe Occupy,
Să m-alinte când sunt trist
Să mă facă „comunist”,
Să mâncăm doar vegetale
Ieftine și naturale,
Să nu creadă-n Dumnezeu
Pentru că nu cred nici eu,
Să nu fie-așa frumoasă
Ca s-o țin numai în casă
Și în stradă să ieșim
Amândoi să ne rănim
Să cântăm în cor refrenul
Că vrem să schimbăm sistemul
Și să mergem în excursii
Unde nu-ndrăznesc nici urșii,
Să nu ne spălăm o lună
Dar să fim tot împreună
Să mă uit în ochii ei
Cu o față de Grivei
Și când am să văd că-i tristă
Am să-i spun că nu există
Om în lume mai bogat
Decât e al ei bărbat
Că degeaba Bilderbergii
Au mai mari averi ca regii
Și că nici chiar pe Wall Street
Nu e om mai fericit!

Published in: Fără categorie on 26 Iulie, 2013 at 3:50 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2013/07/26/poezie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

