Anti-popesti si nu numai

Pe linga non-intrebarea ”cine sint eu?”, pe cit de periculoasa, pe atit de absurda, a mai fost intrebarea ”ce vreau eu de la viata?”, la care am raspuns deja mai demult.
Insa ieri mi-am mai raspuns la o intrebare existentiala: ”ce caut eu?”. Raspunsul… libertate si afectiune.
Voi, ce cautati?

Oare ce mai trebuie sa faca popii ca sa-si dea seama crestinii cit is de prosti? Vad ca nu e suficienta golirea buzunarelor si un trai luxos (pentru popi). Nu sint suficiente nici minciunile fara acoperire. Nu e suficienta nici o viata chinuita, petrecuta in ignoranta si teama (pentru credinciosi).
Niciunde in lume preotii nu isi mai afiseaza opulenta asa nestingheriti, fara teama de consecinte. Niciunde in lume populatia credincioasa nu e atit de ignorata si batjocorita ca in Romania. Niciunde in lume credinciosii nu demonstreaza mai multa prostie!
Cred ca e corect sa spun ca ortodoxismul crestin este religia cea mai alienanta existenta. Cred ca a fi ortodox crestin e singura cale de a-ti micsora IQ-ul nativ, de a reduce personalitatea unui om la cea a unui rumegator.
Numai Bunul Dumnezeu crestin poate fi atit de ne-bun incit sa se bucure la vederea unei turme de oameni masochisti, indobitociti si fara nici un fel de orizont.

Mah, una e sa-i injuri pe popi (ca aia oricum nu se simt si chiar daca s-ar simti nu au cum sa te injure inapoi, ca si-ar taia singuri craca), alta e sa-i injuri pe altii ca nu sint… toleranti.
Atitea absurditati de felul asta am citit azi pe net, de mi-e rau!
”Violenta naste violenta, popor cretin”, asta culmea, referindu-se la romani. (Probabil ca purtarea unei cordelute tricolore e manifestarea suprema a violentei, sa inteleg.)
…si altele in aceeasi gama, de la militanti descentrati pentru drepturile omului.
Da mai, sint de acord cu voi, violenta naste violenta, impusca-i-as pe toti violentii, dar cu prostia… cu prostia ce facem? 😦
Astia is ca si aia care in loc sa eutanasieze ciinele lovit de tren, il opereaza pe bani grei, lasindu-l fara coada si picioare, ca apoi sa urle la ceilalti ca de ce chinuie animalele.

Se pare ca guvernul ungar si UE s-au saturat de linistea din Romania. Atunci sa ne luam toalele de scandal! Ardealul risca sa devina un nou Kosovo, Banatul se vrea rupt de niste naivi si in curind probabil ca eu ma voi simti bine doar in Oltenia si Moldova. Stupid people deserve fragmentation 😦

Imi poate explica cineva de ce BOR militeaza in general impotriva exploatarii gazelor de sist????
Pe mine ma depaseste complet! Oare ii este frica sa nu constientizeze oile ca sub pamint nu e nici un Iad?

Propun infiintarea Centrului Ametitilor Crestini si Activisti (CACA), astfel scutindu-ma de operatiunea dificila de triere a lor.
Se pot ocupa de asta baietii de la Noua Dreapta, sfintul Corneliu, arhanghelul Mihail, fecioara Maria si chiar Dumnezeu, cind ii permite munca la Corporatie.

Ok, deci stapinii lumii vor sa rascheteze 90% din populatia lumii, prin otravire, manipulare, razboaie, etc.
Toate astea denota ca de fapt vor sa omoare… imbecilii, caci numai imbecilii pun botul la manipulare, otravire, etc, mai ales dupa ce 0,1% dintre oameni le urla imbecililor in ureche in fiecare zi sa nu mai fie… imbecili.
Intrebare: de ce as mai dori eu sa-mi consum energia pentru niste imbecili, cind pot sa-mi canalizez resursele in salvarea mea?
Pe bune acum! Lumea chiar ar arata mai bine fara imbecili si cu o populatie mai mica, asta e purul adevar. Eu sint de acord sa ramina elitele alea 1% si pe linga ele sa traiasca regeste cei 9% destepti.
Dar asta inseamna sa-mi vad de propria supravietuire, prin mijloace proprii si sa nu mai fac frectii la capete de lemn.

Published in: Fără categorie on 24 Martie, 2013 at 10:13 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2013/03/24/anti-popesti-si-nu-numai/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

