Educatia, bat-o vina!

Cit va mai dura isteria asta cu ”tinutul secuiesc”, ”regionalizari” si alte cacaturi, alimentate de tot felul de retardati?
Mie chiar nu mi se pare ca exista mai multe feluri de romani. Sau ca e vreo diferenta intre unguri si romani, in afara de educatie. Am prieteni moldoveni (da, subumanii aia din Moldova, va dati seama?), am prieteni olteni (chiar de acolo, din ”tigania” aia sudica), am prieteni ”mitici” (chiar nascuti in Bucuresti, ”groapa de gunoi a tarii”), etc si NU mi se par diferiti de banateni, sau de ardeleni!
Chestia cu tinutul ala secuiesc e alimentata clar de un guvern retardat nationalist maghiar, care viseaza expansiune. Asa fac toti sceleratii aflati la putere, care apoi se adreseaza maselor needucate pentru a-si atinge planurile. In plus, o Romania instabila e mai usor de controlat (paradoxal, nu?) de stapinii nostri mondiali. Se mentine frica, nesiguranta, ignoranta atit de necesara oilor.
Chestia cu regionalizarea e si mai cretina. Tot primesc poze lacrimogene cu cladiri din Banat facute de austro-ungari, si cit de frumos era pe atunci, ce civilizati, etc. Uita insa sa specifice ca romanii nici macar n-aveau voie sa paseasca in orase. Imi place si faza cu ”multiculturalitatea tipic banateana”, de parca restul tarii ar fi format doar din sovini si xenofobi. Mai imi place si faza cu ”autodeterminarea”, desprinderea de guvernul de la Bucuresti (votat si de cei din Banat), de parca liderii nostri, banateni, sint mai meseriasi. Imi place si faza cu comunitatea de banateni, o comunitate ”diferita”, din care chipurile orice roman si-ar dori sa faca parte. Da, numai ca eu prin comunitate inteleg un grup la care sa ma afiliez din placere, voluntar, nu un grup in care sa-l am pe tiganul Visinel sau Carpaci (printe cei mai mari infractori ai Romaniei), sau pleava imputita de politicieni si ”afaceristi” banateni.
Asa ca lasati-o mai moale cu regionalizarile si isteriile ieftine si invatati dracului sa GINDITI!
TOTUL TINE DE EDUCATIE!

Published in: Fără categorie on 12 Martie, 2013 at 2:27 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2013/03/12/educatia-bat-o-vina/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

