You make me angry, darling

Dupa un an si ceva de activism, pot spune cu certitudine: cine gindeste, cine s-a saturat cu adevarat, cine nu se caca pe el de frica si cine are un minim respect fata de sine si de Natura, DEJA a iesit in strada, deja s-a implicat!
Restul NU vor iesi, decit cind va fi prea tirziu. Restul privesc. Restul asteapta. Restul se pisa pe ei, crezind ca au de pierdut, si nu de cistigat, prin a fi activi si demni.
Restul sint niste IMBECILI! De care eu persoal, m-am saturat ca de mere stricate (ca alea acre imi plac). Deci restul sa se duca dracului, cu tot cu lumea in mentinerea careia se fac partasi.
Meritati sa sugeti pule si sa fiti fututi in cur toata viata. Meritati sa fiti mintiti, daca credeti in minciuni. Meritati sa fiti furati, daca va e frica de hoti. Meritati sa fiti omoriti, incet sau rapid, daca va comportati ca niste vite. Meritati TOT ce vi se intimpla!
Dar eu NU merit! Asa ca incerc si sper sa reusesc sa va las si sa-mi traiesc viata asa cum o doresc, macar partial si atita vreme cit cretinismul vostru nu va distruge complet planeta sau libertatea celor care nu va mai suporta.
Societate de prosti ordinari!

Published in: Fără categorie on 12 Februarie, 2013 at 1:47 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2013/02/12/you-make-me-angry-darling/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu


Lasă un răspuns

