M-am saturat!

M-am saturat de oamenii care ii conduc pe alti oameni. M-am saturat de oamenii care se lasa condusi de alti oameni. M-am saturat de capitalisti, de comunisti, de hoti, de autoritati, de bogati, de saraci.

M-am saturat de oamenii care tac. M-am saturat de oamenii care urla. M-am saturat de oamenii care se tem. M-am saturat de oamenii inconstienti.

M-am saturat de minciuna. M-am saturat de adevar. M-am saturat de stagnare. M-am saturat de viteza. M-am saturat sa vad ceea ce vad si sa aud ceea ce aud. M-am saturat sa fiu orb si surd.

M-am saturat de politica. M-am saturat de nepasare. M-am saturat de prostie si de rea-vointa. M-am saturat de interese meschine. M-am saturat de interese corporatiste. M-am saturat de interese ”nationale”.

M-am saturat de legi modificate. M-am saturat de hrana modificata. M-am saturat de constiinte modificate. M-am saturat de aur, gaze,  oameni si ciini parasiti.

M-am saturat de razboaie si revolutii.

M-am saturat de bani!

M-am saturat de bani!

M-am saturat de bani!

M-am saturat de cei care nu se pot satura. M-am saturat sa fiu satul.

Nu m-am saturat de natura. Nu m-am saturat de viata. Nu m-am saturat de dragoste. In rest m-am saturat de TOT!

Published in: Fără categorie on 4 Februarie, 2013 at 7:42 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2013/02/04/m-am-saturat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

