Boala Occupy

De multe luni ma simt de parca as fi bolnav. Psihic. In afara de alt bolnav, in Timisoara n-am mai intilnit la nimeni simptomele mele. Am inteles ca mai sint citiva la Bucuresti. Noi ne zicem ”Occupy”. Din cite stim, mai sint pe glob inca vreo citeva milioane de suferinzi.
Boala se manifesta simplu: la un moment dat, incepi sa simti ca ceva nu este in regula cu lumea in care traim. Apoi incepi sa-ti dai seama si ce anume nu este in regula. Apoi simtim ca trebuie sa facem ceva in acest sens si, de obicei, iesim in strada si ne spunem raspicat parerile. Lumea normala ride de noi, jandarmii ne amendeaza si in alte tari sintem chiar batuti bine, sa ne revenim. Dar n-am auzit pina acum de cazuri de vindecare…
In Romania insa, exista o gramada de cazuri de pseudo-Occupy. Cei bolnavi de pseudo-Occupy sint de fapt oameni normali care au un puseu sau mai multe de Occupy, dupa care revin imediat la starea de normalitate. Eu, fiind bolnav foarte grav, nu ii pot intelege. Am intilnit o droaie de indivizi bolnavi de pseudo. Imaginati-va un contact sexual, in care barbatul isi baga pula o data pentru o secunda, nu ejaculeaza, o scoate, se imbraca si pleaca. Cam asa e si bolnavul de pseudo. Are toate simptomele incipiente, dar nu are continuitate. Stie ca ceva nu este in regula cu lumea, stie de cele mai multe ori si ceea ce nu este in regula, iese in strada… dar pleaca imediat inapoi acasa. Din motive care mie personal imi scapa!
Nu este firesc ca atunci cind te imbolnavesti sa faci tratamentul pina la capat? Nu ar trebui, inainte sa oprim tratamentul, sa dispara macar simptomele? Adica daca ne-am imbolnavit si am iesit in strada, nu este firesc sa raminem acolo pina se rezolva problema pentru care am iesit? Pentru ca, pina la urma, am iesit pentru problema aceea, nu pentru ca am vrut sa iesim cu ala sau cu alalalt sau pentru ca ne plictiseam in casa.
Deci pe linga boala Occupy, cu formele ei cele mai grave, mai exista si un surogat tipic romanesc, numit pseudo-Occupy, in care suferindul manifesta toate simptomele incipiente, dar de fapt el este complet sanatos si isi revine imediat la starea de normalitate.
Acum, ca o paranteza, o pasarica mica mi-a soptit ca pseudo-Occupy are legatura cu lasitatea, superficialitatea, blazarea, neincrederea in fortele proprii si uneori chiar prostia oamenilor. Dar sa nu plecam urechea la zvonuri, nu-i asa? 🙂

Suferinta cit mai usoara bolnavilor incurabili. Si stati LIBERI!

Published in: Fără categorie on 5 Iulie, 2012 at 5:26 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2012/07/05/boala-occupy/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

