Testamentul lui Don Quijote

As vrea sa nu mai merg la scoala
As vrea sa construiesc o catedrala
As vrea sa fut o suta de gagici
Din ce in ce mai proaste si mai mici

As vrea sa fur si eu un ban
Sa am o vila si-un Mertan
As vrea manele sa ascult
Sa ma tiganizez mai mult

Sa nu-mi mai pese de natura
Sa-i fut pe toti in cur si-n gura
Sa fiu un egoist si jumatate
Asa cum sint si cei din State

As vrea sa fiu chiar mai nervos
Sa am si eu un os de ros
Sa am o droaie de ”succesuri”
Si-o viata fara intelesuri

Ca o tumoare-as vrea sa fiu
Sa distrug tot ce este viu
Sa nu gindesc, sa nu muncesc
Sa-mi fie lene, s-o belesc,

Sa rid de toti in gura mare
Cind ei se lupta pe mincare
Si din palatul tiganesc
Sa-i scuip cu sete, sa-i plesnesc

Pentru ca sint ca niste oi
Ce nu-si doresc decit… GUNOI

27 iunie 2012

Published in: Fără categorie on 27 Iunie, 2012 at 11:16 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2012/06/27/testamentul-lui-don-quijote/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Frumos. Pune optiune de share pe facebook. 😀 sa afle si restul tiganilor care e trendul…


Lasă un răspuns

