Magyar telefonusz

Intreaga mea viata a inceput sa se invirta in jurul unei singure dileme, ce ma apasa din ce in ce mai tare. Sa va povestesc:

De citiva ani buni, din cind in cind, primesc un apel telefonic bizar. De obicei pe la orele 12-13. La capatul celelalt e intotdeauna aceeasi voce feminina: ”Bune ziua. Ve rog frumos, veorbiti limba maghiara?”

Dupa cum bine stiti, eu sint foarte tolerant cu ungurii (cel putin mai tolerant decit au fost ei cu mine), asa ca la inceput, primele 20-30 de dati i-am raspuns femeii calm ca nu stiu. Imi multumea si inchidea.Urmatoarele 20-30 de dati am rugat-o sa nu ma mai sune, ca devine plictisitoare si incepe sa ma deranjeze. Degeaba! Acum citeva zile am primit, invariabil, acelasi apel.

Fratilor, va rog sa ma credeti ca sint efectiv exasperat. In plus, curiozitatea ma macina. Stie cineva ce scop au aceste apeluri? Mi se pare evident ca nu numai eu sint in situatia asta, deci probabil ca stie cineva despre ce e vorba. In afara de tupeul porcesc si deranjul cauzat, ma deranjeaza si scopul acesta banuit. Sa fie vorba despre un apel ”la arme” al minoritatii maghiare? Vreo dorinta secreta de organizare? Cum altfel se explica modul exclusivist in care se pune problema?

Va rog sa ma lamuriti, pentru ca eu simt deja ca plesnesc. E telefonul fix si nu pot afla numarul, dar ma gindesc serios sa-l pun sub urmarire si sa dau in judecata fiinta de la celalalt capat al firului…

Published in: Fără categorie on 20 Noiembrie, 2011 at 12:02 pm  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/11/20/magyar-telefonusz/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. Tzarane, d-astea cu telefonul faceam si noi cand fugeam de la scoala. Ne p-lictiseam si luam cartea de telefon la pula. Pe o doamna am trimis-o la spital ca i-a calcat masina ceva verisoara, etc… e supertare!

    • Timp de ani de zile constant? Saraca doamna, cite verisoare avea? 😛

  2. O fi vreun apel comercial, pentru comunitatea maghiara : poate vor sa le vanda servicii telefonice ieftine, cu Ungaria. Oricum, merita sa pui telefonul sub urmarire ca sa afli cine sunt si ce vor .


Lasă un răspuns

