L-am cunoscut in sfirsit pe Big Brother! Drept la replica

Adevarul nr. 1:

De o saptamina m-am straduit, impreuna cu alti oameni, sa informez populatia in privinta miscarii OWS, prin intermediul canalului Occupy Timisoara de pe facebook. S-au postat filmulete, texte si imagini informative (si motivationale), pentru a trezi lumea ”din somnul cel de moarte”. Tot eu am propus luni 17 octombrie o intilnire in piata Unirii din Timisoara. Se dorea a fi o intilnire organizatorica, nicidecum o demonstratie! Am specificat acest lucru DE FIECARE DATA, in fiecare apel si comentariu postat. NU se dorea a fi o demonstratie sau un protest, nu se doreau pancarte sau portavoci, vroiam doar sa stringem lumea, sa discutam si sa ne cunoastem. Am considerat (in naivitatea mea) ca mesajul e destul de clar si ca pentru o intilnire intre niste oameni nu este nevoie de autorizatie. In fond si la urma urmei prin piata Unirii trec grupuri de turisti mult mai mari decit grupul nostru preconizat.

Adevarul nr. 2:

La sosirea noastra in piata, ne astepta… o duba de jandarmi. Tinind cont ca nu aveam autorizatie, situatia putea sa devina albastra de tot. Nu stiam citi oameni vor veni si nu stiam intentiile fortelor de ordine, deci cei prezenti au preferat sa anuleze intilnirea. De frica oamenii s-au impartit in grupuri mici ce s-au dizolvat incetul cu incetul. Eu am fost printre ultimii plecati. Ajuns acasa, am postat un apel catre restul oamenilor sa nu mai vina. Din pacate cei din alte localitati au venit degeaba si ne-au asteptat. Nu stiu citi oameni au venit in piata de-a lungul serii, dar in mod clar lipsa unui grup organizat si prezenta jandarmilor i-a facut sa nu zaboveasca prea mult.

Adevarul nr. 3:

In articolul de azi din Opinia Timisoarei pe care il puteti gasi aici:

http://www.opiniatimisoarei.ro/revolutia-mondiala-nu-mai-avut-loc-la-timisoara-organizatorii-s-au-scuzat-ca-n-au-avut-autorizatie-sa-iasa-strada/22/10/2011

si care se incheie cu rindurile mele postate la intoarcerea acasa, se vorbeste despre un protest, despre zero participanti, despre eventuale actiuni violente pe care jandarmii ar fi trebuit sa le anihileze, etc. Ah, se mai spune de doua saptamini de apeluri in loc de una, dar asta e o simpla scapare.

Singurul lucru adevarat este afirmatia ”nimeni nu are de gind sa perturbe linistea”.

Adevarul nr. 4:

Jandarmii s-au deplasat acolo nechemati si s-au aflat intr-o misiune inutila de citeva ore pe banii contribuabililor.

Adevarul nr. 5:

Presa (la fel de neinvitata) minte si dezinformeaza, pentru ca NIMENI nu a vorbit de vreun protest. In piata S-AU AFLAT simpatizanti ai miscarii, printre care si eu.

Adevarul nr. 6:

Intilnirea a fost anulata din cauza FRICII, frica generata de prezenta fortelor de ordine, datorata unor simple postari pe internet.

Adevarul nr. 7:

Nu am avut autorizatie.

Concluzia nr. 1:

Fortele de ordine monitorizeaza internetul. Miscarea Occupy ESTE monitorizata. Fortele de ordine ale Romaniei ne considera o amenintare (iar presa aservita la fel), in timp ce in alte tari miscarea se sprijina inclusiv pe suport politic. In Romania miscarea mondiala anti-capitalista este privita ca generatoare de ”actiuni violente” si tratata ca atare.

Concluzia nr. 2:

In Romania domneste FRICA. Oamenii (printre care si eu) prefera sa evite orice contact cu institutiile statului (opresive si corupte, in opinia mea). Frica ne paralizeaza pe toti!

Concluzia nr. 3:

Persoana mea si acest blog sint aproape sigur monitorizate. In sfirsit se confirma o parte din banuielile mele.

Mi-as fi dorit sa nu fie adevarat iar toata aceasta ”isterie” a mea de pina acum sa fie falsa. Mi-as fi dorit ca lumea vazuta de ochii mei sa fie doar produsul unei imaginatii bolnave (de scriitor SF). Mi-as fi dorit sa fi gresit cind am afirmat ca ne conduc fostii securisti (sau oameni cu o mentalitate asemanatoare). Mi-as fi dorit ca ”revolutia” din 1989 inceputa in orasul meu sa fi avut ca rezultat firesc EVOLUTIA societatii romanesti si nu stagnarea ei, in negura fricii si a stringerii din dinti. Multi ani am considerat ca singura libertate cistigata dupa ”revolutie” este libertatea cuvintului. Acum nu mai cred nici asta.

Poate ca exagerez si poate ca jandarmii aflati in Piata Unirii erau acolo sa ne protejeze si sa simpatizeze cu noi. Poate ca am fi putut bea cu ei si o cafeluta in localurile alaturate. Totusi nu inteleg de ce trebuia sa vina o duba intreaga si nu era de ajuns un singur agent (oricum erau cei doi politisti din piata) care sa transmita dubei DACA e cazul sa apara. Cred ca am tot dreptul din lume sa consider prezenta lor acolo o incercare de intimidare perfect REUSITA!

Cu mii de multumiri,

revolutionarul Bogdan (care are MII de motive sa fie asa)

P.S.

Voi continua sa scriu (si sa protestez) atita timp cit voi fi lasat (un accident sa poate intimpla oricui in lumea asta, mai ales cind sintem singuri, nu-i asa?). Sper totusi ca un blog cu citeva accesari nu-i va deranja prea tare pe putred-de-bogatii care fac legea in tara asta. Daca vreti sa intelegeti ce se intimpla de fapt in tara si in lumea intreaga si daca vreti sa intelegeti ce ”m-a apucat”, intrati pe Occupy Timisoara, pe facebook. Poate, poate reusim sa schimbam ceva 🙂

Celor care nu sint suficient de informati, le repet: miscarile Occupy se doresc a fi miscari de strada ABSOLUT PASNICE, FARA VIOLENTA. Orice violenta generata de ele este provocata de altii sau este pur intimplatoare (ca urmare a unor incidente nefericite). Nu ai nici un motiv sa stai acasa (inca)! 😛

Published in: Fără categorie on 24 Octombrie, 2011 at 1:30 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/10/24/l-am-cunoscut-in-sfirsit-pe-big-brother-drept-la-replica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. voi vreti sa „schimbati lumea” si va mirati ca Jandarmeria apare in locul unde se prefigura o adunatura (ca n-o sa-i zic adunare 🙂 ) fara autorizatie?!
    eu dimpotriva, ma mir ca si-au facut treaba!

  2. vezi… nu trebuie sa te miri ca internetul e supravegheat (inclusiv retelele de socializare), noi am scris despre asta explicit inca din primavara…
    sunt multe aspecte pe care trebuie sa le consideri…

    data viitoare mergeti si voi intr-un bar. luati un suc, o cafea (cat sa nu zica lumea ca ocupati si barul :D), acolo nu au de ce sa mai vina jandarmii sa va ia pe sus (sincer, chiar NU au voie, oricat de doritori ar fi ei) si mai e si avantajul ca unele baruri au separeuri, unde nu intrati decat voi…

    want privacy? make it, work for it:) caci cu siguranta statul si fortele de ordine vor vrea invers:)


Lasă un răspuns

