Alt scurt intermezzo metalic

Periodic mai dau cite o raita prin mahalalele salbatice si pline de energii neconsumate ale metalului autohton. Asa am ajuns pe muntele sfint al dacilor, mai precis aici:

http://www.kogaionon.com/

Incet, incep sa-mi schimb ideea despre metalul romanesc. Dupa revelatia pseudo-comerciala pe care mi-au oferit-o cei de la Bucovina

a urmat una si mai mare, purtind un nume destul de neobisnuit: Marțolea. Albumul ”Noaptea Dihaniilor” se poate descarca gratuit de pe site-ul autorului si este absolut GENIAL.

Sa pare ca baietii nostri rai si talentati se apropie din ce in ce mai mult de valorile romanesti si reusesc sa le exploateze la intregul lor potential. Unde mai pui inclinatia tot mai multor trupe spre obiceiurile pagine stramosesti si spre Natura, spre muntii care ne-au oferit adapost timp de milenii si pe care acum i-am uitat, ingropati sub PET-uri si ambalaje sclipitoare capitaliste.

Oare e intimplator sentimentul de apartenenta la un neam, de veneratie a naturii, e intimplatoare regasirea ACELEIASI sensibilitati, exprimata cel mai bine prin muzica metalica extrema? A masurat cineva IQ-ul ADEVARATILOR fani metal? De ce am impresia ca, in rindul adeptilor metalelor extreme, media de inteligenta e foarte ridicata? La fel cum oamenii pe care ii intilnesc pe crestele muntilor mi se par infinit mai inteligenti decit pitipoancele tavalite pe plaja la mare…

Inchei cu niste timisoreni de-ai mei:

Published in: Fără categorie on 22 August, 2011 at 3:02 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/08/22/alt-scurt-intermezzo-metalic/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

