Wow, C veste cool!

Pentru inceput, 3 linkuri aici, aici si aici.

Acestea fiind vazute si citite, ce p.la mea mai caut eu in tara asta? Si asa, daca pronunt cuvintul ”patriotism” ajung sa fiu ridiculizat sau injurat. Ma gindesc serios sa ma mut in ungaria (unde nu are nimeni nimic cu tine daca esti patriot), ca tot sint preturile mai mici. Poate ca pina sfirteca astia Romania, as putea sa-mi fac ceva cunoscuti printre unguri. Oricum, chiar daca n-o sfirteca, Romania e VARZA! 😦

Trebuie sa fim oameni moderni, sa incetam cu idealismul (!?). Am fost acuzat de aceiasi ”prieteni” care isi doresc regionalizarea ca eu sint de-a dreptul PROST si privesc lucrurile intr-un mod prea poetic. Mi s-a mai spus ca tot ce conteaza este sa iesi invingator, indiferent de mijloacele folosite. (De aia, sustineau ei, Tepes nu a ramas in cartile de istorie… wow!, ci Matei Corvin… wow again!) Si cind ma gindesc ca omul care a spus asta a facut facultatea de istorie… oficiala, nu alternativa.

Apropo de idealism, un articol excelent aici:

http://questioare.com/idealistnefericit/

Deci dragii mei, incetati cu idealismul. Nu-i mai ascultati nici macar pe ametitii de sociologi de genul individului de aici:

care se pling in stinga si in dreapta ca societatea se duce pe apa simbetei!

PRAGMATISMUL, EGOISMUL, BETIA PUTERII si VOLUPTATEA CLIPEI trebuie sa ne ghideze! Dati-va drumul instinctelor, UCIDETI asemeni neferictului din Norvegia daca aveti vreo frustrare, ucideti Natura (”prietenii” mei se laudau cum omorau serpii cu lopata… cita barbatie!), pentru ca oricum pina muriti voi Natura va continua sa existe. Scoateti din dictionar cuvintele ”disciplina”, ”moralitate”, ”educatie”, ”respect”, ”patrie”, ”natiune” si inlocuiti-le cu scirboasele dar atit de sanatoasele ”mirlanie”, ”tradare”, ”interes”, ”bani”, ”sex”! Asa si doar asa omenirea poate evolua!

Da, DOAR invingatorii conteaza, atita timp cit mai au ce invinge. Problema este ca pestele mare va ramine in curind fara pesti mici… apoi va avea soarta balenelor. Eu, in PROSTIA mea, imi fac un punct de onoare din a NU pupa cururi de invingatori, atita timp cit mijloacele lor (chiar si scopul) imi provoaca GREATA!

Ca tot veni vorba de asta, mai exista si invinsi care incep sa-mi provoace greata si din pacate e chiar… poporul meu! Desteapta-te odata, ROMANE!

Published in: Fără categorie on 31 Iulie, 2011 at 4:53 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/07/31/wow-c-veste-cool/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Cand tu spui „sunt patriot”, eu inteleg „sunt naiv si nu stiu ce sa fac”. 🙂

    Dar simpatizez cu tine… ce simti tu fata de „poporul roman”, eu simt fata de specia umana.


Lasă un răspuns

