Despre antifa si antisemitism

Dupa cum am promis, voi continua cu prezentarea anomaliilor descoperite pe alte bloguri. Azi ma voi ocupa de blogul lui Buer, mai precis de un link din blogul lui, ce ne trimite la… Frontul Antifascist.

Cu Buer nu am nimic, mi se pare ok, desi nu i-am citit multe articole. Dar ciudatenia de „Front” pe care o are in Blogroll imi ridica mari semne de intrebare. Mi se pare, din nou, o manifestare aberanta, tipica tinerilor debusolati (si manipulati) ai zilelor noastre.

Pe pagina „Frontului” am avut primul soc: Jos Capitalismul!, insotit de un discurs IDENTIC si ca idei si ca ton cu discursurile extremei drepte. Pina si culorile blogului aduceau tot a extrema dreapta. Nedumerit, am cautat mai jos diferentele, pentru ca pina acum nu vedeam nimic Antifa(scist). Apoi m-am lamurit: Opriti antisemitismul, rasismul si fascismul!

Aaaa, da, asta e intr-adevar o chestie cu care nu se poate mindri si extrema dreapta. Problema este ca… e TOTAL ilogica, mai ales tinind cont de primul discurs. Adica e, cum sa spun, de-a dreptul ilar cum pot unii sa incurce borcanele. Pai mai fratilor, haideti sa analizam un pic termenul „antisemitism”.

Antisemit inseamna anti-evreu, adica semnifica o atitudine antievreiasca, menita sa aduca evreilor prejudicii, sa-i marginalizeze, sa-i nedreptateasca. Nu? Acum, intrebarea numarul:

1. Cine naiba ii nedreptateste pe evrei in tara asta? Cine naiba ii nedreptateste pe evrei IN LUME, in afara de natiunile arabe vecine? Ce exemple actuale de evrei nedreptatiti puteti sa-mi dati in Romania?

Bun! Sper sa mi se raspunda, ca is tare curios! Acum, nelamurirea numarul:

2. Cum poti nedreptati pe cineva care „conduce lumea”? Cum poti milita pentru oprirea unei orinduiri, dar in acelasi timp sa-i sprijini pe cei care o fac si o mentin?

Pentru ca DA, evreii sint motorul capitalismului, ei se afla in fruntea lui cu acte in regula! La fel cum s-au aflat si in fruntea comunismului, pina le-a scapat de sub control. Deci va rog sa-mi raspundeti si la intrebarea numarul 2, domnilor antifa!

3. Daca excludem rasismul, de multe ori indreptatit, tinind cont de adevarul genetic probat stiintific (reamintesc din nou rasele de ciini, rase ale aceleiasi specii, diferite uneori in mod radical dpdv comportamental si al inteligentei), ce anume va face pe voi antifa? Ca textul e acelasi ca al extremei drepte.

Ca o paranteza, termenul antisemitism mi se pare amuzant, mai ales ca e unic pe plan international. Este de factura oarecum recenta (1880) si nu are corespondent in alte religii (nu am auzit de antibudhism, de exemplu). De asemenea, nu are nici o legatura cu rasismul, de bine ce evreii se identifica DOAR prin religie. Nu exista rasa evreiasca (teoretic). Mai mult, reprezinta strigatul generalizat de ajutor al unor oameni care acum nu au nevoie de ajutor (in general). Dimpotriva, evreii acced la functii inalte, detin companii, monopoluri, banci, putere politica. Teoretic (si practic, dovedit) reprezentantii lor conduc aproape tot globul.

Acestea fiind spuse, mi se pare nefiresc sa fiu catalogat antisemit, atita timp cit evreii nu sufera cu absolut nimic din… vorbele mele. Este la fel de aberant ca si arestul pentru ca ai spus bancuri cu Ceausescu. Pe aceleasi coordonate se inscrie si legea negarii holocaustului, care e un afront direct la adresa libertatii de exprimare. Pai ori sintem liberi, ori nu sintem? E ca si cind as da eu o lege ca oricine nu crede ca Tepes a fost un domnitor bun, sa intre la puscarie.

Published in: Fără categorie on 22 Iunie, 2011 at 5:18 pm  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/06/22/despre-antifa-si-antisemitism/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Antisemitismul include de asemenea discriminarea impotriva arabilor (si ei sunt tot popor `semit`). Vezi cazul cand a facut ministrul de interne francez glume despre marocani.

  2. Mostre de „intelepciune”, in special comentariul lui „Dumnezero”…

    http://bezbojnicul.blogspot.com/2011/06/sfantul-drapel-vlah-ortodox.html

  3. …si nesfirsita prostie a americanilor…

    http://news.yahoo.com/ohio-house-votes-ban-abortions-detectable-heartbeat-223151023.html

    • Elle, ai grija la off-topice! Nu vad legatura linkurilor tale cu articolul meu.

  4. Nu cred ca e neaparat nevoie sa fie on-topic. Considera-le surse de inspiratie pt. viitoare postari.


Lasă un răspuns

