Proiectul INRI – lansare web

Da, a venit momentul să faceţi cunoştinţă cu visele, gîndurile, spaimele, demonii mei. Timp de aproape 2 ani şi jumătate am stat închis în casă şi în mine şi am scris. Ce a ieşit, puteţi vedea AICI!

După cum am promis, aveţi 11 din cele 13 capitole. Lectură plăcută 😉

Later edit: am lăsat doar 5 capitole, pînă la apariţia cărţii.

Bogdan… Vlad (?) 🙂

Published in: Fără categorie on 23 Mai, 2011 at 4:40 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/05/23/proiectul-inri-lansare-web/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. neah … tot Bogdan Andrei imi place! 😛


Lasă un răspuns

