1 Mai in calendarul Gregorian

Desigur, ma refer la calendarul liderului MISA, Gregorian Bivolaru 🙂

Simpaticul Grig are citeva fixuri (in afara de Pipi Cola), dupa cum toata lumea stie. Doua dintre ele se numesc Costinesti si Baile Herculane. In fiecare an, de 1 Mai, Proletariatul Integrat Subtil in Absolutul Transcendent (PISAT) se aduna sa faca spirale la Herculane (spre deosebire de valuri, la Costinesti). Am auzit ca de obicei intrunirile muncitoresti se lasa cu orgii si consumuri de etnobotanice, varianta Ashram, sub stricta supraveghere prin video a guru-lui, care gindeste numai in spirale multicolore. De undeva din straFundurile pamintului tisnesc (pe linga gazele cu miros de sulf) tot felul de energii paranormale, ce se impletesc tandru in jurul cuplurilor (sau grupurilor) de indragostiti. (Daca nu stiati, in MISA dragostea este omniprezenta, mai ceva ca de Valentine. Numai Grig a „iubit” vreo 2000 de femei, rapite la propriu de Kharisma lui.)

Deci de 1 Mai, Love (and Piss) is in the Air, la Herculane! Iar eu ma voi afla pe pamint (din nou la propriu) cu cortul. Inima imi tremura de emotie pentru ca astept acest moment de ani buni. Trebuie sa i-o platesc lui Grig pentru faptul ca, tot de 1 Mai, in timp ce el „iubea” a 1237 fata(!?), eu imi pastram victorios virginitatea, negasind NICI UN loc de cazare in toata statiunea. Deh, pe atunci imi era frica de cort, acum, de cind cu integrarile, m-am mai „cizelat” 😛

Peste citeva ore trebuie sa plec. Mi-am pus deja sticla cu palinca (pentru dat curaj in fata stihiilor diavolesti ale sectantilor) si aparatul foto cu bateriile incarcate, deci luni va puteti astepta la un articol de SENZATIE din lumea transexua… aaa… transcedentalului! 🙂

Published in: Fără categorie on 29 Aprilie, 2011 at 12:40 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/04/29/1-mai-in-calendarul-gregorian/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Bah, eu am intalnit niste Yogini d-a lui Bivo, si erau niste oameni deosebit de ok si mult mai normali decat toti lingatorii de icoane din tzara asta.

    Mare parte din ce se zice despre MISA e facatura Securista. Vezi doamne, paranoicii batrani comunisti, vedeau in astia care au decis sa traiasca NEortodox un grav pericol pentrus ecuritatea natiunii, si l-au distrus pe individ. Dar fix atunci cand senatorul Bivolarul (nu, nu e frate-so) a disparut subit si definitiv cu sute de miliarde din banii statului…

    Eh, ce zici? Is conspirationist, asha-i?

  2. Gabriel Bivolaru este fratele vitreg al lui Grig. Chiar este.


Lasă un răspuns

