Scrisoare deschisă trupei TROOPER

Salut TROOPER
 
Mă numesc Bogdan … , am 36 de ani şi sînt din Timişoara. Vreau să vă fac o propunere în calitate de fan al vostru, dar mai ales de român.
Mi-a plăcut enorm opera Vlad Ţepeş (pe care am descoperit-o recent) şi mă număr şi eu printre admiratorii lui Drăculea. Faptele, vitejia, realizările şi integritatea lui morală au traversat secolele, lăsîndu-le românilor o moştenire cu care întotdeauna se vor putea mîndri. Viaţa lui Vlad a fost redată în legendele populare, a inspirat versurile poetului nostru naţional sau… cîntecele lui Trooper 🙂
Pe mine Vlad m-a inspirat în alt fel, mi-a oferit nişte coordonate şi pot să spun că m-a îndrumat pe o cale, o cale pe care o simt ca fiind corectă. Desigur, ştiţi ce se întîmplă în Valahia lui Vlad, ştiţi ce iz greţos emană oraşul pe care domnitorul l-a atestat acum 550 de ani! Poporul român este batjocorit de cei faţă de care Vlad ne-a învăţat să nu avem milă, de hoţi, trădători şi străini!
M-am ferit în ultimii ani cît am putut de viaţa politică, încercînd să ignor tot ce venea dinspre acea direcţie, dar mi-am dat seama că aceasta NU este o soluţie. Muzica rock, pe care o ascult de peste 3 decenii, mi-a arătat ce înseamnă dorinţa de libertate, de independenţă, de DEMNITATE! Tocmai în această idee vă scriu, căci poate simţiţi şi voi ca mine. Cum altfel ar putea gîndi nişte rockeri ce cîntă faptele voievodului?
Acum două luni mi-a venit ideea de a înfiinţa un partid cu numele lui Vlad Ţepeş. Nu este o idee originală pentru că şi alţii au încercat. Originală însă este platforma partidului, pe care o puteti citi aici:
http://pvtepes.wordpress.com/
Pe scurt, iată la ce m-am gîndit:
Un partid FĂRĂ culoare politică sau religioasă, care să funcţioneze similar UDMR, adică prin alianţe politice condiţionate, cu scopul de a rămîne la putere. Partidul să aibă un SINGUR obiectiv: impunerea respectării legilor în politică şi în ţară, prin forţarea politicienilor, aşa cum forţează UDMR partidele să-i accepte „reformele”.
Avantaje faţă de alte partide politice actuale:
1. Lipsa culorii politice, deci a oricăror constrîngeri doctrinare
2. Lipsa unei platforme economice, deci flexibilitate în alegeri
3. Eficienţă garantată de modelul UDMR
4. Imposibilitatea corupţiei interne, datorită platformei afişate
Consider că rock-ul trebuie să treacă DIN NOU la un nivel superior, de la simpla explozie de energie la o energie direcţionată pentru binele nostru. Prin definiţie rock-ul, împreună cu muzica populară autentică, este păstrătorul sentimentelor puternice, printre care şi patriotismul. Exemple avem destule în peisajul rock autohton. Spre deosebire de alte genuri, puţini rockeri înjură ţara sau istoria ei, dar mulţi se declară nemulţumiţi de STAREA în care se află.
În anii 60 rock-ul a menţinut vie flacăra pacifistă, în anii 70 ne-a păstrat speranţa iar în anii 90 rock-ul a dărîmat o întreagă orînduire. În toţi anii de la apariţia sa rock-ul a TRANSFORMAT societatea, modelînd-o spre mai BINE! E timpul să o facă şi acum!
Sînt conştient de raţiunea şi cuminţenia unei ipostaze neutre, apolitice, de păstrarea actului artistic eliberat de orice constrîngeri. De aceea nu cer campanie electorală pentru un partid, sper doar că ÎMPREUNĂ rockerii vor putea CONSTRUI ceva, ceva ce toţi românii aşteaptă de mult. Avem nevoie de rock, avem nevoie de Ţepeş şi de înţelepciunea lui. Avem nevoie să fim uniţi! Dacă UDMR poate, de 20 ani, putem şi NOI! Rock-ul nu trebuie să rămînă doar la stadiul de voce, trebuie să se transforme, din nou, în „BRAŢ… de fier ce taie-n carne”, recunoaşteţi versurile, nu? 🙂
Este nevoie de 25.000 de rockeri pentru a infiinţa partidul. Din păcate, fără un partid orice încercare de mai bine este înăbuşită. TREBUIE s-o facem! Trebuie să pătrundem acolo de unde vine răul acestei tări şi să-l TĂIEM! Sau să-l înfigem în ţeapă, cu vorbele, cîntecele şi ACŢIUNILE noastre! Cei care ne conduc trebuie să ştie şi să simtă că noi existăm, pentru că de cîteva decenii ne ignoră. Aşa nu se mai poate!
Un pas ar fi doar afişarea bannerului PVT pe site-ul vostru, apoi pe site-ul oricărei formaţii ce rezonează cu această idee. Eu sînt doar un inginer, blogger, fără ambiţii politice şi fără posibilităţi prea mari de a promova o idee. Dar voi ar trebui să puteţi, mai ales dacă v-aţi uni.
Chiar dacă nu veţi fi de acord cu propunerea mea, eu vă mulţumesc că existaţi. Rock pentru totdeauna!
Published in: Fără categorie on 15 Aprilie, 2011 at 10:15 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/04/15/scrisoare-deschisa-trupei-trooper/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. vezi ca balauru e in spital daca nu ma insel…o sa-i creasca nivelu endorfinelor cand te-o auzi…:)

  2. Azi am primit tricoul si Cd-ul, ieftine ca braga! 🙂
    Ar fi bine sa fie cum spui tu, dar eu cred ca nu prea ii va interesa problema. Am inteles ca Balauru e ok.
    Oricum, am pus mesajul pe forumul lor si astept raspuns.


Lasă un răspuns

