Proiectul INRI – primul contact

În primul rînd, ce este „Proiectul INRI”?

Este lucrul la care muncesc de ceva vreme şi pe care am reuşit, în sfîrşit, să-l FINALIZEZ 🙂

Mai precis? În accepţiunea autorului (adică a mea) e un roman SF de factură cyberpunk, ce împleteşte istoria, fantezia, religia şi ştiinţa într-un cadru fascinant 😛 E un roman de acţiune şi aventură ce are loc în viitorul destul de apropiat, dar nu se fereşte să abordeze şi subiecte mai profunde, ce ţin de natura Umană (majuscula nu e întîmplătoare, cititorii ştiu de ce)!

După cum spuneam, povestea este completă şi acum mă aflu la corectura finală. Din păcate, fiind scris într-un interval mare de timp, am o mulţime de lucruri de pus la punct, mai ales în primele capitole pe care le-am scris acum aproape doi ani. De atunci îmi place să cred că stilul meu a mai evoluat 🙂

Date „tehnice”:

13 capitole

130 pagini Word, Times New Roman, 12 (aproximativ 220 pagini de carte format mic)

Ce se află aici, pe blog:

Primele două capitole, corectate în stadiul final (nu se vor schimba foarte mult în versiunea tipărită).

Update-ul de astăzi a constat în:

– modificarea primului capitol (dezvoltarea personajului principal şi a cadrului în care se desfăşoară începutul romanului) prin completări şi adăugare de detalii (cîteva pagini)

– modificarea celui de-al doilea capitol prin adăugarea fostului capitol 3 (!), plus completări şi adăugiri de esenţă privind firul naraţiunii

Motivul pentru care am (re)postat primele două capitole:

– pentru a vă face o idee despre cum va arăta produsul final

– pentru a primi sugestii şi eventuale critici (chiar vă rog să faceţi asta) 🙂

Dacă nu aţi citit încă nimic din Proiectul INRI, puteţi să o faceţi acum. Orice critică e binevenită! Dacă aţi citit deja primele două capitole (aşa cum erau ele), aveţi acum în plus fostul capitol 3, dar e mai bine să aşteptaţi încă vreo lună pînă cînd îmi voi onora promisiunea şi voi posta aproape tot romanul (11 capitole din 13). Sper să fiu gata pînă atunci şi să-l trimit la editură 😉

P.S.

Bineînţeles că au survenit modificări, la nici douăzeci de minute după această postare. Am modificat primele două pagini 😛 Sfatul meu e sa nu citiţi decît dacă altfel vă plictisiţi îngrozitor 🙂 Nimic nu e sigur pînă nu iese de sub tipar şi nici atunci nu garantez că nu o să vă treziţi cu erate trimise prin poştă 😛

😀

(uf, paranoia!)

Published in: Fără categorie on 8 Martie, 2011 at 5:30 pm  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/03/08/proiectul-inri-primul-contact/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. si.. cand se face filmu ? 🙂

    • Imediat! 😛
      Vad ca stai cu ochii pe romanul meu ca pe butelie 🙂 Sa stii ca nu am uitat, vei avea un exemplar cu semnatura. Nu se poate stii cit de valoros va ajunge peste o mie de ani, mai ales ca e plin de profetii 😛

      • pai e usor ca esti in blogroll la tlp si verific zilnic fiecare link nou. apropo de semnatura si o mie de ani, cred ca ar avea mai mari sanse filmu 🙂
        apropo ca tot vroiam sa iti zic de la discutiile de la mine, poate ar fi o chestie sa postezi etapele din trials & tribulations of getting published: mersul la edituri, discutii suprarealiste, negocieri pe bani si drepturi de autor, pretentiile editurii.. chestiile astea fara de care viata de scriitor ar avea sansa sa fie placuta 🙂
        eu de exemplu am incercat sa ocolesc toate astea cu muzica – nu ca ar fi avut altfel vreo trecere pe la case de discuri – iar un produs independent iti da un plus la libertate dar minus la castig material si iar minus la notorietate.

  2. eu astept cartea tiparita…poate reusesc sa o capat si cu dedicatie? :d

  3. E clar, deja am doi cititori, ambii cu dedicatie 🙂
    @Kitana, pentru dedicatii va trebui sa stai la coada… la bilete pentru Timisoara (asta daca nu cumva esti din TM) 😛
    @Supravietuitori, voi posta daca voi avea ce posta, dar eu sper sa nu postez decit de bine. Nu am nervi sa ma incurc cu tot felul de imbecili si daca nu imi convine ceva, schimb repede macazul. Edituri sint mii!
    Am si eu o intrebare: daca ai minus la notorietate si minus la cistig material, la ce mai e buna libertatea aia? 😀

    • terapie 🙂
      ai liber sa spui ce vrei cum vrei si e mai ieftin decat psihiatrul. si daca mai vinzi si ceva discuri si dai cateva showuri, in timp si cu ceva noroc iti stabilesti propria nisa.

  4. Si cu editura cum e? S-a rezolvat usor?


Lasă un răspuns

