Din nou despre evrei

Acum citeva zile, preumblindu-ma asa fara nici o treaba pe net, am dat peste blogul Moshe Mordechai, un blog destul de apreciat. Mai precis peste un articol despre Basescu, care mustea de patriotism si mi-a placut destul de mult. Am mai citit un articol sau doua, amuzante si scrise bine, tot de Moshe si am hotarit ca merita sa-l bag in anemicul meu blogroll. Faptul ca acolo comenteaza si Ciutacu a fost un plus pentru mine.

Acum doua zile m-am hotarit chiar sa le scriu un comentariu, incercind pe un ton glumet sa aflu mai multe despre autorul blogului. Eram curios daca autorul/autorii chiar sint evrei si eram putin nedumerit de faptul ca par atit de… patrioti. Raspunsul a fost destul de prompt si a venit in aceasta forma. Pentru a va scuti de un periplu dureros printre non-sensuri, voi face un scurt rezumat: am fost catalogat drept rrroman verde, ingrijorat ca niste presupusi evrei isi dau cu parerea despre starea tarii, Protocoalele Inteleptilor Sionului, la care am facut o aluzie nevinovata au fost catalogate drept „gogomanii”, toate astea impanate cu suieraturi veninoase impotriva miscarii… legionare.

Chiar daca nu a fost un raspuns clar si direct, eu am inteles ceea ce trebuia sa inteleg: autorul/autorii sint evrei (ceea ce este destul de logic daca tinem cont de numele blogului si de insemnele evreiesti afisate in banner). Tot nu am inteles insa de ce sint asa preocupati de viata politica a Romaniei, asa ca le-am mai trimis un comentariu, de data asta mai lung si mai acid, pe care l-am scris dupa miezul noptii si care mi-a rapit aproape doua ore de somn.

In acel comentariu le-am explicat ca au gresit destul de mult atunci cind m-au catalogat cu termenul jignitor de rrroman verde, i-am indrumat spre blogurile mele in care mi-am expus detaliat parerea despre evrei, tigani, extrema-dreapta, Romania, etc. Tot in acel comentariu le-am explicat ca este destul de justificata grija mea in ceea ce-i priveste pe „patriotii-romani-evrei” si am dat ca exemple doar trei nume: Walter Roman, Gelu Voican, Silviu Brucan. Le-am explicat ca eu nu am de ce sa-mi cer scuze pentru holocaust, de bine ce familia mea si cu mine nu am fost implicati. Chiar le-am multumit evreilor pentru contributiile aduse progresului, dar nu si pentru banci, bomba atomica, religiile monoteiste, comunism. Apoi am facut o analiza sumara a articolului lor, in care le-am explicat ca e destul de paradoxal sa propovaduiesti toleranta si bunul simt in timp ce injuri ca la usa cortului. Le-am explicat ca nu am afirmat niciodata ca Protocoalele ar fi fost scrise de evrei si ca nu au de ce sa se agite. Tot in acel comentariu le-am explicat ca solutia pe care au propus-o ei, de a fi mai toleranti si politicosi, este o prostie si ca in Romania ar trebui sa se faca absolut totul pentru indepartarea actualei puteri, chiar daca asta presupune violenta! Doar apoi, cind vom inlatura cancerul politic, generator de tensiune, ne vom permite sa fim mai linistiti. Le-am spus si ca eu cred ca se incearca o deviere a urii si a nemultumirii spre tinte false, in loc sa se focalizeze acolo unde trebuie. A fost un comentariu destul de lung, in care am incercat sa ma fac cit mai bine inteles.

Totul a fost in zadar. La prima postare transferul a fost intrerupt, asa ca a trebuit sa rescriu comentariul. La a doua postare, am fost pus in asteptare. Peste o zi au aparut comentariile aprobate de autorii blogului si… surpriza: comentariul meu lipsea! Am dat Refresh de mai multe ori, dar tot nimic. Curios, le-am scris un comentariu scurt in care ii intrebam despre comentariul meu, dar de data asta, dupa apasarea butonului „Trimite” nu mi-a mai aparut nici o eroare. Dar nici comentariul! Mi-am dat seama ca pur si simplu am fost… banat pe acel blog! Dupa numai un comentariu, cu caracter glumet!

Pur si simplu imi este frica sa trag concluzii, dar le voi trage! Ceea ce s-a intimplat pe blogul lui Moshe tocmai imi confirma o banuiala sumbra pe care o aveam de mai multa vreme. Va voi explica imediat, dar inainte haideti sa va povestesc putin despre „intilnirile” mele cu Mircea Badea.

Intotdeauna mi-a placut de Mircea Badea, desi foarte rar reuseam sa-l urmaresc. E un tip inteligent, carismatic si pare destul de spontan. Nu de putine ori ma incerca invidia cind auzeam ce bine „le zice”. As fi vrut sa fiu si eu acolo, printre ziare, in cuibul meu de mitraliera si sa imprastii cu gloante veninoase in toti „dusmanii”. Eh, n-a fost sa fie, trebuia sa fie el 🙂

Recent am avut ocazia sa-l urmaresc in fiecare zi, timp de aproape doua luni. Incet, incet entuziasmul meu s-a stins, lasind locul unor intrebari dureroase. Paradoxal, pe cit erau de concentrate si bine directionate atacurile lui la adresa puterii, pe atit mesajul lui devenea mai ambiguu pentru mine. Desi savuroasele lui emisiuni loveau puternic in ceea ce-mi displace si mie cel mai mult, la sfirsitul lor ramineam cu un gust amar. Atit de amar ca ajunsesera pina la urma sa ma deprime. Dupa o vreme am inteles de ce…

De fiecare data cind avea ocazia Mircea Badea ne explica, fara NICI un argument, ca Romania are o istorie de rahat! (La acelasi capitol intra si aprecierile lui facute in mod repetat fata de filmul Zeitgeist, in care da de inteles ca filmul e o prostie, tot fara sa aduca NICI un argument.) Mircea Badea face in mod repetat apologia URII, ca sentiment inaltator si progresist. Sincer sa fiu, pe mine ma oboseste prea multa ura. Dar pe voi? Mircea Badea are INTOTDEAUNA o directie CONTRA, dar niciodata o atitudine PRO, ceea ce este destul de deconcertant. Adica haideti sa urim din tot sufletul, sa darimam, sa scuipam, sa ne injuram trecutul, prezentul, viitorul, tara, poporul, vremurile, etc… pentru ca oricum nu sintem buni de nimic si nici nu vom fi! Inaltator sentiment, nu? Sa nu spuneti ca nu va mobilizeaza.

In schimb, strainii, ooo, da! Strainii sint cei mai tari! Ne dau lectii! Merita sa-i slujim! Au si o istorie glorioasa! Si drumuri! Si economie! SI BANI!!!!

Da, domnule Mircea Badea, strainii au SI bani! Mai ales evreii, asa-i? Si aia care te platesc pe tine sa apari la TV, asa-i? Si tu ai bani, nu? Atunci de ce, asemeni lui Moshe, injuri tara asta? De ce cel mai bun prieten al tau, Ciutacu, se da lovit in atriul sting cind cocheteaza cu alde Moshe Mordecai (numele apartine unui renumit talmudist, deci evreu fanatic)? Ce naiba de jocuri faceti voi pe acolo si cum de va permiteti sa bagati pumnul in gurile oamenilor cu atita nonsalanta? (Acum imi amintesc ca i-am scris si lui Mircea Badea pe blog, intrebindu-l pe acelasi ton glumet ce sa inteleg din mesajul emisiunii lui. Mai e nevoie sa va spun rezultatul?)

Cum se face ca niciunul dintre voi, marii guralivi, nu aveti niciodata vreo idee concreta de genul celei de aici?

Later edit:

Se pare ca Victor Ciutacu este evreu, acum am aflat. Am mai aflat si ca este o practica uzuala a celor doi interpreti de la Antena 3 (Ciutacu si Badea) de a sterge comentariile incomode de pe blogurile lor. Halal drept la libera exprimare, mai baieti! Una urlati la megafon si alta faceti 😦

Sincer, tare mi-ar fi placut sa am o discutie sincera si amicala cu Moshe si chiar cu Badea, ca doar de aia le-am scris (desi n-am pretentia sa ma bage Badea in seama). Ar fi fost normal sa-mi lase macar comentariile, dar… traim in Romania, nu?

Informatii aditionale aici si aici. Eu ce sa mai inteleg atunci din atitudinea lui Ciutacu si Moshe? Ca ei doi evrei ar actiona impotriva vointei comunitatilor evreiesti? Sau ca, asa cum spuneam in comentariile mele incomode, ei formeaza acea falsa opozitie, atit de bine definita in Protocoale? Va las pe voi sa reflectati.

Published in: Fără categorie on 24 Ianuarie, 2011 at 5:09 pm  Comments (20)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/01/24/din-nou-despre-evrei/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 comentariiLasă un comentariu

  1. Ai primit reactii acide pentru ca pare foarte imatur ce scri…

    • Pare? 🙂 Vezi ca „scrii” se scrie cu doi de i. Si de ce ma rog, e imatur?

      • Pentru ca sunt idei simpliste, naive, superficiale, lipsite de complexitatea realitatii. Acestea sunt asociate cu felul in care gandesc copiii sau persoanele imature.

        Nu stiu ce varsta ai, asa ca sper ca nu te-am jignit prea tare 🙂

        P.S. „+i”, e drept.

      • Nici eu nu stiu ce virsta ai, deci nu m-ai jignit 🙂 Poti, te rog, sa-mi dai un exemplu de idee naiva, superficiala, simplista, postata de mine pe blogul lui Moshe? Mor de curiozitate!

      • Ziceam in general. Incearca sa te uiti si tu, ca e ceva prezent in aproape toate postarile. Nu vrea sa fac pe psihologul in comentarii 🙂

      • Ciutacu…clar un tip cu ceva încurcat în adn, Badea un scelerat, Moshe, habar n-am.
        Jocul lor? Dumnezeu ştie, ceva perfid, oricum.

  2. Argumentele tale m-au convins! Imi voi pune o suzeta ca si avatar. Sau un patut, ce zici? 🙂
    Si poate atunci n-am sa mai supar pe nimeni cu ideile mele infantile!

  3. Nu e vorba de a supara pe cineva, doar ti-am indicat motivul pentru care primesti anumite tipuri de reactii.

  4. Problema ta e că religia ta e naționalismul. Ai impresia că faptul că te-ai născut din întâmplare aici e un merit.

    Tu ești nedumerit pentru că nu pricepi un lucru elementar, orice om, indiferent de etnie poate să fie ceea ce numești tu patriot. Problema ta e că tu crezi că patriotismul adevărat e ăla ca al tău. Exact ca un creștin care crede că el e creștin adevărat.

    Uită-te la tine cum ai început să aberezi cu conspirațiile evreiești când ai crezut că ai aflat că X sau Y e evreu.

    Ești bolnav de religiile numite naționalism și conspiraționism. Tratează-te și apoi o să vezi că n-o să fii considerat naiv și simplist în gândire.

    • Corect! Nimic de zis, doar ca tu ai aceeasi dreptate ca si mine. Eu zic ca exista Dumnezeu, tu zici ca nu, desi niciunul nu are dovezi. Cam asa stau lucrurile aici, doar ca eu ma iau dupa anumite detalii, pe care, cu voia ta, le voi repeta:
      1. Evreii sint cea mai unita natie din lume. Si cea mai patrioata, cind vine vorba de Israel!
      2. Nu cunosc nici un patriot roman-evreu care sa fi fost cu adevarat patriot roman. Daca tu cunosti, da-mi te rog un exemplu.
      3. Ai dreptate, daca m-as naste in alta tara, ca minoritar, as avea dreptul sa fac gargara spre conducerea acelei tari. Dar nu as exagera cu patriotismul. Si nici nu i-as da cu „tara mea” in sus si in jos. Cite tari au evreii astia, daca una e Romania, dar la ei pe banner apar caractere iudaice? 2, 3 sau… mai multe?
      4. Israelul are un program puternic de atragere a evreilor acolo… si e si mai civilizat.
      5. Cum ramine cu decoratiile evreiesti primite de Base?
      6. Hai sa ne punem in pielea lui Ciutacu: sint evreu, am bani, am un loc de munca stabil, dar eu oracai sufocindu-ma ca ce nasol e in Romania, ca PDL trebuie sa dispara, ca asa nu se mai poate, etc. Si… atit! Intelegi, „atitul” asta ma omoara! Priveste-te in oglinda si spune-mi daca tie ti-ar pasa citusi de putin de romani, in locul lui. Eu recunosc ca mie NU! Nu voi erati aia egoisti si individualisti? Acum vi se pare brusc normal ca toata lumea sa fie patrioata!
      7. Ca observatie personala, daca nu m-ar deranja CUMPLIT un comentariu, nu l-as sterge. Mai ales atunci cind propovaduiesc libertatea cuvintului. Daca Moshe mi-ar fi scris ceea ce mi-ai scris tu, nici macar nu mai aparea articolul meu. Probabil ca raminea si in blogroll. Dar asa…

      • Eu zic ca exista Dumnezeu, tu zici ca nu, desi niciunul nu are dovezi. Cam asa stau lucrurile aici, doar ca eu ma iau dupa anumite detalii, pe care, cu voia ta, le voi repeta:

        Dupa ce mai ai „A”-ul de pe coloana din dreapta, unde scrie „ATEU ROMAN”, daca esti teist?

      • Dumnezero, esti tare! 🙂
        Era doar un exemplu.

  5. 1. Exista destule grupuri de evrei in diaspora si chiar in Israel care nu numai ca nu sunt patrioti, dar critica constant tara si incearca sa ajute palestinienii. Ce zici tu acolo este ce si-ar dori activistii sionisti, dar e doar o fantezie.

    2. Aici ai facut o eroare comuna numita „argument din ignoranta”. http://ro.wikipedia.org/wiki/Argumentul_ignoranței

    4. Da, are. Nu, nu e deloc civilizat; desfasoara o ocupatie militara de cateva decenii bune si comite, in mod regulat, atrocitati, crime, agresiune si discriminare. Ar fi frumos sa fie civilizati, dar sunt obsedati de securitate si sufera de sovinism de multe feluri.

    5. Mare cacat PR-ist.

    6. E vorba de specializare in critica. Asa sunt si criticii literari. „No-men”. Daca vrei un lider, o persoana constructiva, trebuie sa cauti mai bine – dar asta necesita mai multa maturitate.

    • raspuns la ce ai scris mai sus

    • Dumnezero:
      1. Am cunoscut evrei si crede-ma: is INCREDIBIL de uniti! E drept ca exista PUTINI care critica Israelul, dar Moshe nu am vazut sa faca parte dintre ei. Si nici Ciutacu!
      2. Tocmai la asta se referea exemplul meu cu „a crede” si „a nu crede”, fara dovezi. Pot sa fie patrioti, pot sa nu fie. Eu cred ca NU sint!
      4. Corect, dar cu toate astea are un standard de viata mai ridicat decit Romania.
      5. Esti sigur?
      6. Zici tu ceva 😉

      • http://ro.wikipedia.org/wiki/Argumentul_ignoranței

        Standardul de viata ridicat poate fi o consecinta a civilizarii, dar la Israel nu e cazul. Standardul lor de viata este bazat pe un sistem „apartheid” si multe subventii primite din toata lumea, de la diversi fraieri cu bani…

      • Principalul e ca se traieste mai bine decit aici! Cauza nu are nici o relevanta.

  6. Exista zeci de tari in care se traieste mai bine ca aici. What’s your point?

  7. Lipsa ta de toleranta si a celor ca tine duc tara de rapa. Din acest tip de atitudine s-au nascut razboaie si tragedii pe planeta asta.. Iti doresc cati mai multi prieteni evrei.

    • Doamne fereşte !
      Oricum, de acelaşi tratament a beneficiat şi un comentariu al meu la una din ideile de tot rahatul ale „maestrului”, în care scriam despre servitutea greţoasă a majorităţii comentatorilor de acolo, apoi, am realizat: Impurul îşi scrie singur !
      Altfel, nu-mi dau seama cum de nu accepţi să ţi se răspundă în contradictoriu, oricât de scelerat ai fi.
      Ceva e suspect, ori în trustul, ori în ochişorii veşnic înlăcrimaţi, ori în capul micului şobolan, pentru că despre chestia nelalocul ei din gena lui, ne-a lămurit cu emfază şi duhoare, personal.
      Râs !


Lasă un răspuns

