Ocazia mult asteptata

In 13 februarie concerteaza la Budapesta trupa mea de suflet. Problema e ca nu am cu cine sa merg 😦

Veteranii stiu ce inseamna lupta 😀

Published in: Fără categorie on 13 Ianuarie, 2011 at 4:43 pm  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2011/01/13/ocazia-mult-asteptata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. crap … altadata. nu esti singurul care vrea sa vada sodom live.

  2. Eu ce sa fac daca la Justin Bieber s-au epuizat biletele? Incerc sa ma multumesc cu ce ramine 😀
    Banuiesc ca nu sint singurul, dar vreau si dovada 😛


  3. tot ce pot sa ofer ca dovada.

    iertata fie-mi ignoranta da’ cine dracu’ e justin bieber asta?

    • Incredibil, esti a doua persoana care imi spune azi ca nu stie cine e JB! Viata mea a devenit deodata mult mai suportabila, sincer 🙂
      Oricum, era o gluma, deci sa revenim: SODOM, Budapesta, cineva!?


Lasă un răspuns

