Poetului

De cite ori ti-ai spus cuvintul

Cu-acel avint molipsitor,

Ai fost sublim, ai fost ca vintul

Care sufla in tricolor

Ai stralucit, ai dat caldura

Precum o Flacara prin nori,

Multi te-au privit atunci cu ura

Dorindu-si chiar ca tu sa mori

Dar tu, nepasator ca marea

Ti-ai asumat al tau destin

Si ti-ai urmat , convins, cararea

Desi n-a fost decit un chin…

Scuipat, lovit, zgiriat cu gheare

Muscat de haite de sacali,

Tipai din ce in ce mai tare

Sa nu mai fim asa penali

Sa nu ne mai furam caciula

Sa fim mai buni, mai patrioti,

Sa-ndepartam minia, ura,

Sa nu ne mai conduca hoti…

Degeaba ai avut cuvintul,

Noi nici macar n-am auzit

De azi incolo numai vintul

Ne va vorbi, caci… tu-ai murit!

Poezie scrisa in 7 Noiembrie 2010, in ziua inmormintarii celui mai mare poet roman contemporan, Adrian Paunescu. A disparut un geniu al poeziei si un mare patriot…

Published in: Fără categorie on 7 Noiembrie, 2010 at 2:02 pm  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2010/11/07/poetului/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 comentariiLasă un comentariu

  1. Un patriot era si Nicu
    Ce tara a dus-o-n jos.
    De ce nu te-invatat bunicu
    Sa nu lingi oasele din dos?

    Poezie scrisa azi cand vad elogii la adresa unui cancer.

  2. Mda, eterna discutie, aia cu ‘canceru’ 🙂
    Poate dupa ce imi vei citi urmatorul blog, vom discuta putin.

  3. Cine a scris poezia aceasta??
    Imi lipseste mult Cenclul Flacara…imi lipsesc mult poezia si frumosul de atunci… 😦

  4. @Cocolina, eu am scris-o. De obicei, cind citez pe cineva, dau sursa. Sau te refereai la ‘poezia’ lu’ @Dumnezeueateu ? 🙂

  5. Felicitari dragul meu…m-ai atins la corason….
    Pot s-o postez pe alt forum cu adresa ta?

    • Daca ai vorbit serios, desigur 🙂


Lasă un răspuns

