Banner nou

Am facut un banner, asa cum am promis intr-unul dintre comentarii. Eventual veniti cu sugestii pentru bannere noi 😉

Published in: Fără categorie on 18 Septembrie, 2010 at 7:09 pm  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2010/09/18/banner-nou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Tiganii sunt cei mai buni dintre romani… pentru ca nu sunt niciodata ateisti!

  2. „Solutia e in NOI, in comportamentul nostru de zi cu zi si in felul de-a gindi, nu intr-o ura inutila, o risipa de energie prost directionata!”

    Banuiesc ca ti-ai dat seama ca te-am citat.

    Acum vreau sa-ti spun un lucru. Baneerul asta transmite un mesaj cu totul opus primului. Indeamna la dispret, ura, ma indeamna sa-mi risipesc energiile intr-o directie proasta.
    Si stii de ce? Pentru ca il ataca pe el, TIGANUL, nu pe mine, PROSTUL. 🙂

    Vina e intr-adevar a noastra, a prostimii, ca nu stim sa facem ceva pentru tara asta, in primul rand sa ne educam copiii as spune eu si mai apoi sa ne educam… tiganii. Sub jegul care ii acopera, OAMENII astia s-ar putea sa ascunda multe surprize.

    Pentru Adi.
    Nu, nu vei gasi un tigan ateu…dar unul cu frica de Dumnezeu vei gasi?
    Dar totusi, e interesant ce spui, pentru ca tiganul are un soi de copilarie. Oricum, de meditat. 😉

    • Bannerul ii ataca pe AMBII! Si te face sa alegi: mergi cu tiganii sau cu oamenii civilizati? Ciudat, dar bannerul nu se refera la ce am scris pina acum (vezi mesajul pop-up de pe el). Probabil ca voi scrie un blog si despre TIGANIZAREA romanilor (cu sau fara voia lor, dar existenta)!
      Oricum, mi-ai dat o idee… si am descoperit ca-mi place sa fac bannere 😀
      Ah, si mai e o chestie. Medalionul de la gitul bulibasei 🙂 Mesaj dublu… cine cunoaste poza, stie la ce ma refer.

  3. Nu cunosc poza, dar cred ca mi-e cunoscut medalionul. 😀


Lasă un răspuns

