Proiectul INRI – corectat si completat

Da, ză şou mast gău on. Am postat aici o versiune corectată a primului capitol (detalii minore, ce-i dau mai multă substanţă personajului principal) precum şi un ‘bonus promoţional’ pentru cititorii mei (fideli?): capitolul 2 😛

Probabil că voi începe în curînd ‘negocierile’ pentru publicare. Dacă vă plac primele două capitole, să-mi ţineţi pumnii!

P.S.

Miss D, de-ai ştii cît te urăsc! 😛

Published in: Fără categorie on 11 Septembrie, 2010 at 7:26 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2010/09/11/proiectul-inri-corectat-si-completat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. aaaa….

    Vlad tot Vlad a ramas? ca era vorba ca il redenumim?

    o sa citesc comparativ varianta asta in paralel cu aia pe care o am eu acasa ca acum fiind la lucru nu imi dau seama exact ce s-a schimbat si ce nu…

    spor la terminat si restu! desi mie imi pare destul de scurt un roman de 15 capitole…

    hai ca astept continuarea. deja am emotii 🙂

    • Vlad a ramas si va ramine Marele Vlad 😛


Lasă un răspuns

