Zeii si evreii (link util)

Incercind sa-mi clarific citeva nelamuriri in privinta ‘definitiei’ si istoriei evreilor, am dat peste acest topic.

Este destul de lung si nu am citit in trei ore decit jumatate din el, dar va zic eu ca merita. Se afla acolo citiva evrei care par autentici (chiar scriu de citeva ori in limba lor) si ofera anumite explicatii intr-o discutie destul de aprinsa.

Cred ca ateilor o sa li se para foarte interesante argumentele aduse de ei (de evrei), precum si ATITUDINEA pe care o au pe tot parcursul discutiei.

Ceea ce mi se pare destul de ingrijorator, chiar infiorator, este ca de multe ori AU DREPTATE, mai ales atunci cind se refera la romani.

Una peste alta, cred ca am gasit confirmarea spuselor mele din cele doua articole anterioare si voi continua miine cu ‘marele’ final 😛

Published in: Fără categorie on 6 Septembrie, 2010 at 3:39 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2010/09/06/zeii-si-evreii-link-util/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Am citit si io asa, fugitiv, citeva „pagini” de pe forumul respectiv. Nu am ajuns acolo unde ai ajuns tu, la posturile in care tu crezi ca au dreptate cind se refera la romani. E normal sa se sustina unul pe celalalt, nu crezi? Si inca cineva ca ei… Da, sint poporul „ales” bla bla bla. Intr-adevar ales. Ales sa distruga cit de mult posibil din toate punctele de vedere. ‘Ai ca deja mi se face greata, nu are rost sa mai continui.

  2. Deci, concluzia: sintem antisemiti, „am ucis, am ucis, am ucis”, cum spumega impostorul de Wiesel acum ceva vreme, altceva? Si inca o chestie: acel „blood libel” exista, nu este un mit nascocit de anti-semiti. Si apropo, de cite ori ai auzit vorbindu-se de mafia evreiasca? Rar, iti spun io. Toata lumea stie de mafia italiana, de cea japoneza – yakuza, de cea chinezeasca, rusa, albaneza, dar de cea jidoveasca? Ca dovada cit de ascuns pot lucra victimizatii nostri dragi…


Lasă un răspuns

