La căţelărie

Ma incearca remuscari infioratoare. Cum am putut sa fiu asa egoist? Nu m-am gindit deloc si la fiintele dragi. Adica pestii… Ieri m-am dus la „distractie”, intr-un bar cunoscut, nu spun care, undeva pe coltz. Si inauntru erau doi… ciini. Erau si citiva oameni (cred). Unul semana cu un arici, altu’ nu, iar la restul n-am putut sa ma uit. Ciinii erau OK. Si super fericiti: ochii mari de incintare, nasucul in vint (probabil cele 220 milioane de celule olfactive erau anesteziate de parfumul budei si de putoarea tigarilor). Si parea ca le place Dr. Alban si La Bouche. Ceea ce nu e rau, fata de altii…

Cel mai fain era ca discutau, pardon, latrau in botul mare. Cum nu m-am putut gindi de la inceput? Omului i-a luat milioane de ani sa se simta bine intr-un local de genul asta, dar ciinii, de la cotet la bar s-au adaptat mult mai repede. Probabil ca nu e mare diferenta. Gata, nu mai sint orb! O noua treapta pe scara socializarii animale a fost construita. Promit ca data viitoare cind mai ies in lume, sa nu-mi uit animalele de companie… adica pestii. Ce, ei nu ar merita saracii putina „distractie”???

P.S.Trebuia mai demult sa-mi dau seama de superioritatea rasei canine. De prin vara, cind am mers la o terasa (din nou nu spun care, cu un nume banatean) si de la care m-am intors exact asa cum am venit. Adica deshidratat. Pentru ca a trebuit sa astept 15 minute (pe ceas) sa fie servit un doberman cu cirnatzi si cartofi prajiti, in timp ce insignifiantul stapin facea cura de slabire cu BR…

Al doilea blog de pe Yahoo 360, scris in 29.11.2006.

Published in: Fără categorie on 10 Iulie, 2010 at 4:49 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2010/07/10/la-catelarie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

