Penis captivus intre Dumnezeu si curva Politica

Cititi aici, mai ales comentariile!

E prima oara cind mi-am pierdut cumpatul, de cind scriu pe WordPress. Va las pe voi sa judecati in ce hal a ajuns prostia si indoctrinarea unor oameni (din pacate romani) 😦

Poate voi reveni cu un comentariu mai amplu, dar acum nu am timp si, sincer, imi vine sa vomit!

Published in: Fără categorie on 9 Iulie, 2010 at 12:45 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2010/07/09/penis-captivus-intre-dumnezeu-si-curva-politica/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Intalnind atatia zeloti si imbecili/imbecile e dificil sa nu te radicalizezi…E ca si cum vezi un om care poarta pe cap o palarie intoarsa plina cu cacat; nu ai cum sa ignori asa ceva.

  2. eu am citit pana la jumate, m-am enervat cumplit si am lasat-o balta. sa ii explici unui om la ce e util invatamantul de stat, in conditiile in care sunt parinti care si-ar vinde rinichii sa isi poata trimite copiii chiar si intr-o amarata de scoala publica si totusi nu pot, este un efort prea mare si datator de anevrisme inutile…


Lasă un răspuns

