Jurnal de scriitor… normal (3)

Alaltăieri Miss D. m-a enervat că a îndrăznit să-mi critice primul capitol al romanului, cel postat pe blog. Cum ne ştim de ceva vreme (aduce blogu’ ce n-aduce banu’, adică atenţia fetelor frumoase şi deştepte), i-am dat tot romanul, sperînd că ruşinată, îşi va retrage cuvintele. M-am înselat amarnic!

Lipsită de orice ruşine, ba chiar plină de tupeu, mi-a umplut romanul de comentarii stînjenitoare (plus două pagini de observaţii). Primul impuls a fost să o condamn pe vecie la neagra soartă a celor care vor rămîne fără autograf. Al doilea impuls a fost să-i… dedic romanul în întregime. Să mai spună cineva că scriitorii îs oameni normali!

Oricum,  cine nu are cititori, să-şi cumpere! Mai ales cititori ca Miss D. Cred că marile genii literare au avut fiecare în spate cîte o cititoare, două, care să le şoptească tandru la ureche cum să-şi scrie capodoperele (chestia cu şoapta tandră e doar o bănuială, nu toate geniile au avut e-mail). Dar iar m-am luat cu vorba…

Vroiam să spun că toate visele mele în ceea ce priveşte data lansării s-au ruinat. Cu aşa cititoare pretenţioase (ca cititori se pare că nu am), naşterea va dura mai mult. Ceea ce nu cred că e un lucru rău.

În principal, cele mai multe probleme se află la primele capitole, deci nu vă speriaţi. Modificările vor fi doar de formă şi nu de fond, căci cum arată un… fond fără forme? 😛

Published in: Fără categorie on 8 Iulie, 2010 at 3:47 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2010/07/08/jurnal-de-scriitor-ra-normal-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. am fost cam tupeista, recunosc… la un moment dat mi s-a facut teama sa nu te superi pe mine, da no, vorba ceea, nu risti, nu castigi.

    acum astept continuarea. si evident varianta revizuita a acelor capitole in care vocea mea a carcotit nemultumita in spatele paragrafelor :). dupa care astept si continuarea, nu de alta, da m-ai lasat la gura pesterii (…comentariu cenzurat de Bogdan, in scopuri sinistre :P…) si nu stiu ce sa fac cu ea 🙂

  2. Maaaaaiiii, vezi ca se prinde lumea de actiunea romanului si nu-l mai cumpara, io din ce sa-mi iau o piine? 😛


Lasă un răspuns

