Jurnal de scriitor ratat (2)

Azi mi s-a spus, pentru prima oară, că romanul meu conţine blasfemii. Nu ştiam dacă să rîd sau să plîng. Oricum, era vorba despre prima variantă, cea retrasă de la editură. Se pare că acum face înconjurul Parisului, fiind distribuită de socrii mei. Trebuie să-i temperez puţin, întotdeauna au fost foarte inimoşi.

Tot azi am scris de două ori mai mult decît ieri, exact cum mă aşteptam. Povestea merge, se revarsă spre pagina finală. Am de gînd să-i dau un sfîrşit demn de o capodoperă. Măcar sfîrşitul, dacă restul nu 😛

La cîte comentarii am primit pentru postul precedent, chiar mi se pare că scriu un jurnal intim… şi e amuzant. Întotdeauna am urît jurnalele intime, părîndu-mi nişte fiţe de fetiţe. În mintea mea, jurnalul intim avea întotdeauna coperţi îngrijite şi interior colorat, asemeni ‘oracolelor’ făcute în şcoala generală. Pe blog e altceva, bitmapul ales îi dă prestanţă iar exhibiţionismul inerent ma excită. Păi cum altfel, o chestie intimă, în văzul lumii… iar lumea tace, stînjenită. Muah, ce pervers mă simt!

‘Azi m-am întîlnit cu tipul ăla şi mi-a zîmbit frumos. Eu am tăcut şi am lăsat ochii în jos, prefăcîndu-mă ruşinată. De-ar ştii el ce fantasme am eu în cap…’

Hihi, amuzant!

Am de gînd ca în curînd, cînd voi termina de scris ultima pagină, să mai postez un capitol. Asta aşa, tot ca un pervers ce sînt, ca o femeie care se dezbracă încet iar cînd ajunge la breteaua sutienului se întoarce şi dispare rîzînd (sau stinge camera web, ca tot e la modă). Ar fi fain să obţin acelaşi efect, aceeaşi curiozitate care îţi taie respiraţia şi te lasă cu gîtul lungit…

Oare de ce sînt aşa ‘ferbinte’ azi? Sînt sigur că tinerii aceia atei care mă citesc, vor înţelege.

Şi dacă nu, treaba lor! 😛

Published in: Fără categorie on 2 Iulie, 2010 at 4:45 pm  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://goamanu.wordpress.com/2010/07/02/jurnal-de-scriitor-ratat-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. cu stupoare imi dau seama ca ateismul este o moda astazi, un musthave, ca sa ma exprim in limbajul monden care il cunosc foarte putzin.
    un alt must have este shi opozitia fatza de autoritatzi, anarhismul shi stilul emo. teribilismul care merge pana la ideea ca este cool sa fii anarhist imi este cunoscut shi este de asemenea o moda, o contra moda in opozitie cu stilul emo.
    nu ash vrea sa va supar cumva, eu sunt un om „sufletu’ lu avram” cum se spune, nu ash face rau nici unei mushte shi ma feresc din cale afara sa supar pe cineva dar imi pare ca voi suntetzi in pas cu moda:P
    acum, ca sa nu uitam unde suntem, pe un duios blog despre exchibitzionism intelectual… da, este o perversiune sa fii scriitor dar dincolo de aceasta idee pe care shi-o poate pune un cititor mai de doamne’ajuta (ierate ateilor dar este o expresie) aceasta perversiune care este scrisul este conshtientizata destul de rar de scriitor. a scrie este un proces greoi car nu presupune doar creativitate ci diverse ionfrmatzii shi foarte multa munca. frustrarea este o constanta la scriitori, cu a aflat-o nazdravanul shi cum sper s-o aflatzi shi voi. ash dori sa va vad shi pe voi storcand un neuron ca sa iasa ceva. este un exercitziu care v-ar face sa apeciatzi cartzile mult mai mult decat o facetzi.
    perversiunea jurnalelor intime… a tzine un jurnal este o chestie destul de complicata. ash putea compara asta cu a face sex in lift la orele 16:) exista mereu pericolul ca cioneva sa va expuna.
    oricum, nu gasesc f intim Azi m-am întîlnit cu tipul ăla şi mi-a zîmbit frumos. Eu am tăcut şi am lăsat ochii în jos, prefăcîndu-mă ruşinată. De-ar ştii el ce fantasme am eu în cap…’
    mai intim ar fi un gand pur, o dorintza arzatoare shi fara legatura cu sexul sau moartea. de foarte multe ori lucrurile banale au o greutate cu mult mai mare decat ceea ce pare… pervers:)
    chestia cu breteaua sutienului este expirata iar despre webcamsex… imi pare putzin deplasat. oricum, am aflat ca nazdravanul poarta sutien:)) am incercat sa-mi inchipui asta dar mi-a dat eroare… oi scrie eu sf, dar toate au o limita shi chiar daca acum am intentzia sa ma bag putzin in sf mai greoi… nici un sf nu poate justifica posibilitatea ca mintea umana sa cuprinda imagini interzise:D am avut nevoie de doua ore de somn dupa eroarea asta… ceva gen system recovery:))
    la fel, nu pot intzlege penultima fraza…

  2. @Armand, nu prea inteleg ce cauta comentariul tau aici. In primul rind ca folosesti o ortografie cam ciudata, fata de care mi-am exprimat de multe ori dezacordul. Te coboara (sau te supraapreciez eu). In al doilea rind, nu prea cunosti ‘arta scrisului’, nici macar cuvintul ‘exhibitionism’.
    Chestia cu anarhismul nu ti-o mai explic, pentru ca vad ca oricum nu o intelegi. Nici cu ateismul, te las in grija Evolutiei.
    Ar mai ramine breteaua sutienului… acolo chiar nu ma bag, ai tot dreptul sa te bucuri de propriile tale fantasme (mai ales ca te feresti ca de Satana sa scrii scene sexy) 🙂

  3. eu nu inteleg ce cauta cuvantul ratat din titlu. cum justifici acest epitet negativ auto-adresat? e o ironie? e o dovada a lipsei de incredere in propriul talent si in viitorul succes? poti spune despre un scriitor ca e ratat atunci cand omul a scris 14 bucati de literatura si a ramas cu ele acasa cu toate, si le citeste singur seara inainte de culcare si adoarme, asa is de proaste…

    dar tu? debutant, nepublicat inca? inadmisibil. scrie si publica. si daca din prima nu iti iese, mai scrie o data si mai publica. si daca nici a treia oara nu iti iese, abia atunci te poti gandi ca poate arta scrisului nu e pentru tine, sau poate tu nu scrii pentru publicul care trebuie.

    indraznet, poate, admit. incapatanat, cu siguranta. inconstient… de ce nu? dar ratat, in nici un caz. nu ma apuc sa iti fac campanie de promovare a cartii daca autorul pe care il promovez are astfel de atitudine fata de propria persoana si propria opera. watch out, is cu ochii pe tine!

  4. Sa generalizezi si sa spui ca ateismul este o „moda” si ca noi suntem atei doar ca sa fim in pas cu moda e o afirmatie cel putin jenanta mai ales pt un om rational si inteligent, cum pretinzi a fi.N-aveam noi treaba intr-o zi si ne-am gandit, mama ce cool ar fi sa ne facem atei.Tare.

  5. Un roman ce merita citit, e unul respins de editura.
    Si eu am patit la fel cu http://www.jurnalulraului.go.ro, asadar l-am lasat Open Source, si s-a bucurat d emai mult succes decat o obscura transcriere pe hartie, deseori buna „de wc”…


Lasă un răspuns

